کد خبر : 1635823 | 20 شهریور 1398 ساعت 14:36 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

استارت فوق العاده مهاجم برزیلی تیم ملی چین

الکسن کاردوسو مهاجم 30 ساله متولد برزیل، در اولین بازی با پیراهن تیم ملی چین توانست دو گل بزند.

استارت فوق العاده مهاجم برزیلی تیم ملی چین

به گزارش "ورزش سه"، الکسن کاردوسو مهاجم تیم گوانژو اورگراند روز گذشته نخستین بازی ملی خود را با پیراهن تیم ملی چین در برابر مالدیو انجام داد. او در این بازی پیراهن شماره 11 را برتن داشت و موفق شد دو گل نیز بزند.

 

گل نخست در دقیق 82 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و با شادی خاص این بازیکن همراه بود. همچنین توانست در وقت های اضافه یک گل دیگر نیز بزند تا شروع فوق العاده ای را با پیراهن تیم ملی چین داشته باشد.

 

این مهاجم متولد برزیل، با دو گلی که زد به مارچلو لیپی کمک کرد تا تیمش همچنان صدرنشین مرحله گروهی باشد. او در سوپرلیگ چین هم آقای گل است و حالا با این استارت خوب، امیدوار است در پیراهن ملی نیز برای چشم بادامی ها بدرخشد.

 

1433445

 

نکته جالب این که روز گذشته پدر و مادر مهاجم برزیلی چینی ها در استادیوم حضور داشتند و بازی پسر خود با پیراهن تیم ملی جدید را تماشا کردند. در پایان بازی هم هواداران پرچم این کشور را به مهاجم گلزن خود دادند تا عکس یادگاری بگیرد.

 

نیکولاس ینریس هافبک - مدافع انگلیسی که به خاطر اصالت چینی اش جواز بازی در این تیم را کسب کرده نیز روز گذشته از دقیقه 84 وارد زمین شد. او البته پیش تر در اردوی تیم ملی چین حضور داشت و با شرایط تطبیق پیدا کرده بود.

1433446

 

تیم ملی چین در ادامه با فیلیپین و سوریه نیز بازی می کند و برای رسیدن به جام جهانی 2022 به ساق پای الکسن امید زیادی بسته است.

دیدگاه‌ها