کد خبر : 1635841 | 20 شهریور 1398 ساعت 16:01 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

بزرگترین کلاهبرداری مالیاتی از ستاره ها در اسپانیا

دادستانی اسپانیا علیه یک بازرس مالیاتی ارشد اداره مالیات به اتهام کلاهبرداری از ستاره های ورزش اعلام جرم کرده و برای او یازده سال زندان درخواست شده است.

بزرگترین کلاهبرداری مالیاتی از ستاره ها در اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، احتمالا با بزرگترین کلاهبرداری مالیاتی از بازیکنان فوتبال و بسکتبال در اسپانیا روبرو هستیم و اطلاعات بیشتری در این زمینه روز به روز منتشر می شود.

طبق ادعای ال موندو دادستانی اسپانیا علیه یک بازرس مالیاتی ارشد اداره مالیات به نام لئونور سانچز کابایرو به اتهام کلاهبرداری از 40 بازیکن فوتبال و بسکتبال اعلام جرم کرده و برای وی درخواست یازده سال زندان داشته است.

طبق همین گزارش، تحقیقات اولیه توسط واحد پلیس قضایی منطقه پلاسا کاستیا مادرید آغاز شد و در میان قربانیان نام ستاره های سابق رئال همچون نوری شاهین و حمید آلتین تاپ دیده می شوند. همچنین نام ادواردو سالویو بازیکن آرژانتینی سابق اتلتیکو مادرید، الیاس و سیناما پونگوله نیز در این فهرست دیده می شود. 

سیسوکو بازیکن سابق اتلتیکو نیز مورد کلاهبرداری 400 هزار یورویی این بازرس قرار گرفته است. نام برخی بازیکنان تیم های بسکتبال رئال و بارسا نیز در فهرست فریب خوردگان وجود دارد.

لئونور سانچز و دو وکیلی که با او کار می کردند، حداقل 6.2 میلیون یورو از بازیکنان کلاهبرداری مالیاتی کرده اند و اداره مالیات باید این مبلغ را به بازیکنان پس بدهد.

 

 

برخی قربانیان این کلاهبرداری مالیاتی که از آنها به عنوان بزرگترین کلاهبرداری مالیاتی ورزش اسپانیا یاد می شود به شرح زیر هستند:

نوری شاهین 1212158 یورو

التین تاپ 552272

سیسوکو 415337 یورو

سالویو 376092 یورو

الیاس 209896

ماریوس استانکویسیسو یک ملیون یورو

پیره وبو 84472 یورو

دیدگاه‌ها