کد خبر : 1635854 | 20 شهریور 1398 ساعت 16:50 | 96.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک عملیات نجات و مصدومیتی که به خیر گذشت

وقتی بیرانوند دستور تعویض صادر کرد(عکس)

تیم ملی ایران در اولین بازی اش در مرحله مقدماتی جام جهانی در یک بازی هجومی هنگ کنگ را برد هرچند حریف هم در یک موقعیت می توانست دروازه ایران را باز کند.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ یک بازی تهاجمی انجام داد و توانست از نظر تاکتیکی حریف را تحت تاثیرقرار دهد. با وجود روش تهاجمی تیم ملی در این بازی که باعث شده بود که تیم جلو بازی کند هنگ کنگی ها چند موقعیت نصیبشان شد که مهمترین آن ها را علیرضا بیرانوند دفع کرد.


در نیمه اول بازی یک توپ بلند را مهاجم هنگ کنگ جلوتر از خط هجده قدم روی سر کنعانی زادگان زد و دو مهاجم تیمش را راهی دروازه کرد. در این صحنه رامین رضاییان به سرعت خودش را به صحنه نزدیک کرد تا شرایط دو به یک مهاجمان حریف و مجید حسینی را به هم بزند با این حال این موقعیت می توانست تبدیل به گل هنگ کنگ شود.


مهاجم هنگ کنگ درحالی که می توانست توپ را پاس بدهد کمی تعلل کرد تا حسینی روی توپش تاثیربگذارد و همین توپ به جایی رفت که مهاجم شماره 17 هنگ کنگ حضور داشت اما خروج بیرانوند شرایط را تغییرداد. در حالی که مهاجم هنگ کنگ به دنبال توپ بود بیرانوند با سرعت از دروازه بیرون آمد و دراز کش روی زمین دست های بلندش را به سمت توپ آورد و بدنش را مقابل دروازه و مهاجم حریف گذاشت.


بیرانوند توپ را رد کرد اما مهاجم هنگ کنگ با لگد به شکم و دنده بیرانوند ضربه زد و موجب مصدومیت دروازه بان تیم ملی شد. بیرانوند در این صحنه به حدی مصدوم شد که در حالی که هنوز توپ از زمین خارج نشده بود به نیمکت اشاره کرد که او را تعویض کنند.


البته که کادر پزشکی تیم ملی توانستند بیرانوند را برای شرایط بازی آماده کنند و او توانست به بازی برگشته و نود دقیقه در ترکیب تیم بازی کرد.

 

1433477

دیدگاه‌ها