کد خبر : 1635871 | 20 شهریور 1398 ساعت 17:57 | 98.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات مصیبت بار با عبدوخولیکوف

بودیمیر جانشین این ستاره جوان شد

مهاجمی که مقابل امید ایران هت تریک کرد، شماره 10 نسف در دو بازی مقابل پرسپولیس بود که یکی از بازیکنان مستعد ازبکستان به شمار می آید.

 بودیمیر جانشین این ستاره جوان شد


به گزارش ورزش سه، ستاره ازبکستان، مهاجمی که مقابل تیم امید ایران هت تریک کرد یکی از ستاره های جوان دو، سه سال اخیر فوتبال آسیاست که با پیراهن نسف قارشی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2018 مقابل پرسپولیس بازی کرده بود. بوبیر عبدوخولیکوف مهاجم 22 ساله ای است که فصل گذشته در فوتبال ازبکستان در مجموع 30 بازی 16 گل برای نسف زده بود و هر چند در فصل جاری بیشتر روی نیمکت نشسته اما همچنان یکی از پدیده های ویژه فوتبال ازبکستان محسوب می شود.


در حال حاضر ازبکستان چند فوروارد باتجربه دارد و بوبیر برای رسیدن به ترکیب تیم ملی بزرگسالان باید با آنها رقابت کند اما به نظر می رسد یکی از نیروهای آینده دار ازبکستان در تیم هپکو کوپر خواهد بود.
بوبیر در نسف زوج خط حمله را با چران مهاجم صربستانی تشکیل داده بود که در پایان فصل چران به پاختاکور رفت و اتفاقا با پیراهن پاختاکور هم در مقابل پرسپولیس بازی کرد. اما بوبیر در نسف مانده و برای رسیدن به ترکیب تیم ملی بزرگسالان ازبکستان هم باید با فورواردهایی مثل خلیلوف(بازیکن لوکوموتیو تاشکند) و شوموردوف که در رستوف روسیه بازی می کند رقابت کند.

 

1433496

 


این بازیکن در دیدار مقابل امید ایران ستاره میدان بود و علاوه بر سه گلی که با 3 شکل مختلف وارد دروازه ایران کرد، گل دیگر تیمش را نیز پایه گذاری کرد تا کابوس رویارویی با او در ذهن زوج دفاعی تیم امید کامل شود. جالب اینکه عبدوخولیکوف سال گذشته و در نیم فصل برای حضور در پرسپولیس به برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت سرخپوشان معرفی شد اما در نهایت شرایط طوری پیش رفت که ماریو بودیمیر به عنوان خرید نیم فصل به پرسپولیس بیاید.


پرسپولیس در آن زمان می توانست این بازیکن جوان را با مبلغی در حدود 400 هزار دلار(شامل 200 هزار دلار پول رضایتنامه از باشگاه) استخدام کند اما این اتفاق رخ نداد.
تیم امید ازبکستان با هدایت درولوویچ صربستانی که سابقه قهرمانی در مسابقات اروپا را دارد از مدعیان جدی آسیا برای صعود به المپیک به حساب می آید.

دیدگاه‌ها