کد خبر : 1635899 | 20 شهریور 1398 ساعت 21:02 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمان بازگشت آلیسون به میادین مشخص نیست

جان آچربرگ، مربی دروازه‌بانان لیورپول در مورد آخرین وضعیت آلیسون بکر توصیح داد.

زمان بازگشت آلیسون به میادین مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک ماه قبل و در اولین بازی فصل لیگ برتر مقابل نوریچ، بدترین اتفاق ممکن برای آلیسون بکر رخ داد و او دچار مصدومیت شد تا آدریان به جای وی در ترکیب مرسی سایدی ها قرا گیرد. در ابتدا اخبار حاکی از دوری بین چهار تا شش هفتهای سنگربان آماده برزیلی بود، اما جان آچربرگ مدعی شد اگرچه آلیسون تمرینات خود را آغاز کرده، اما هنوز دقیق مشخص نیست چه زمانی فرصت بازی کردن پیدا خواهد کرد. لیورپول این هفته با نیوکاسل و در هفته بعدی در لیگ برتر مقابل چلسی به میدان خواهد رفت.

 

1433520

 

جان آچربرگ گفت: "آلیسون برای بهبود قدرت و افزایش سطح تناسب اندام خود با دیو ردینگ تلاس زیادی کرده است. آلیسون اخیرا تمریناتی در زمین فوتبال نیز داشته و پیشرفت مداومی داشته است.

 

اما با توجه به شرایط فعلی آلیسون دشوار است که بگوییم بازگشت قطعی او به ترکیب لیورپول چه مدت طول خواهد کشید. نمی دانم روند بهبودی آلیسون چگونه پیش خواهد رفت و نظر قطعی در مورد موعد بازگشت او به زمان احتیاج دارد. ما نمی توانیم خیلی به جلوتر نگاه کنیم و طی هر روزی که تمرینات آلیسون را مشاهد می کنیم، روند پیشرفت او را می بینیم و در ادامه متوجه خواهیم شد که وی چقدر پیشرفت کرده است."

دیدگاه‌ها