کد خبر : 1635903 | 20 شهریور 1398 ساعت 21:24 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماتئو لاهوز:

اگر VAR بود بارسلونا قهرمان لالیگا می شد

ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی در مورد بازی جنجالی بارسلونا و اتلتیکومادرید سال 2014 صحبت کرد.

اگر VAR بود بارسلونا قهرمان لالیگا می شد

 

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم مدعی بارسلونا و اتلتیکومادرید در روز پایانی لالیگا در استادیوم نوکمپ در فصل 14-2013 به مصاف هم رفتند و شاگردان دیگو سیمئونه با کسب تساوی 1-1 قهرمان آن فصل شدند. در نیمه دوم آن دیدار بارسلونا یک گل صحیح به ثمر رساند که اگر قبول می شد، آبی اناری ها قهرمان می شدند و حالا ماتئو لاهوز مدعی شد کاش آن موقع نیز VAR در لالیگا استفاده می شد.

 

1433524

 

ماتئو لاهوز گفت: "باید از ورود VAR استقبال کرد زیرا این تکنولوژی باعث حل چنین مسائلی می شود. در آن لحظه برای من غیر قابل درک بود که آیا توپ به خوان فران یا سسک فابرگاس برخورد کرده است یا خیر، اما وقتی بازی تمام شد در صحنه آهسته دیدیم که توپ به یکی از بازیکنان برخورد داشته است.

 

این مثال خوبی برای اهمیت ورود VAR به فوتبال است. علاوه بر این تا به امروز هنوز هیچ تصویر شفافی وجود ندارد که نشان دهد این توپ فقط به خوان فران برخورد کرده است. باید به VAR خوش آمد گفت، زیرا تنها با این تکنولوژی می توانید این مشکلات را حل کنید."

 

الوویو پائولوروسو دستیار خراردو مارتینو آرژانتینی، سرمربی وقت بارسا مدتی بعد گفت که ماتئو لاهوز از حاضران در رختکن بارسلونا به خاطر آن اشتباه عذرخواهی کرد. وی گفت: "ما در رختکن گریه می کردیم و داور درخواست بخشش می کرد."

دیدگاه‌ها