کد خبر : 1635954 | 21 شهریور 1398 ساعت 12:26 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی سایت بلیت فروشی همه را سرکار گذاشت

حضور زنان در سالن والیبال، بازهم گزینشی؟!

در آستانه شروع مسابقات والیبال قهرمانی آسیا مشخص شده که امکان بلیت فروشی برای زنان وجود ندارد!

حضور زنان در سالن والیبال، بازهم گزینشی؟!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که این روزها موضوع ورود زنان به استادیوم ها داغ است و مسئولان ورزش کشور هم از حضور بدون مشکل زنان در رقابت های دیگر مثل والیبال لابه لای صحبت های خود خبر می دهند، به نظر می رسد در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا به میزبانی تهران خبری از حضور آزاد زنان نخواهد بود. 


از عصر روز گذشته بلیت فروشی برای اولین بازی ایران در این مسابقات که فردا(جمعه) از ساعت 18:30 مقابل سریلانکا در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود، آغاز شده است.


تا آخرین ساعات شب گذشته وقتی به سایت بلیت فروشی مراجعه می کردیم، اصلا در بخش جنسیت گزینه ای برای زنان وجود نداشت! در واقع امکانی برای دختران و زنان علاقه مند به والیبال نبود تا بتوانند با خرید بلیت، بازی های تیم ملی را از نزدیک مشاهده کنند. 

 

1433594


این موضوع که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت، باعث شد تا صبح امروز مسئولان سایت بلیت فروشی گزینه زنان را هم در بخش جنسیت اضافه کنند، اما بازهم گویا خبری از بلیت فروشی نبود!


وقتی گزینه زنان را در بخش جنسیت انتخاب می کنید و وقتی می خواهید برای خرید بلیت اقدام کنید، نه تنها برای بازی های اولین روز، بلکه برای 3 روز دیگر هم پیغامی روی صفحه نمایش داده می شود که جایگاه زنان پر شده است!

 

1433593


اینطور که پیداست گزینه زنان فقط به صورت نمایشی و بعد از فشار مردم در فضای مجازی روی سایت بلیت فروشی والیبال ظاهر شده و اصلا هیچ بلیتی برای زنان به فروش نخواهد رسید. 


بنابراین گویا تصمیم گیری اینطور بوده که حضور زنان در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران به صورت گزینشی باشد. احتمالا فدراسیون والیبال بدون بلیت فروشی تعداد محدودی بلیت را در اختیار زنان قرار می دهد و در هر مسابقه آن ها را در یک جایگاه مستقر خواهد کرد!


این در حالی است که 2 سال قبل در اردبیل مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان برگزار شد و خیلی از زنان بدون مشکل در سالن حضور داشتند. امسال نیز این تجربه موفق در لیگ ملت های والیبال در شهرهای ارومیه و اردبیل تکرار شد، اما مشخص نیست چرا با وجود این تجربه های موفق فدراسیون تصمیم گرفته بازهم حضور زنان را در سالن گزینشی کند.

دیدگاه‌ها