کد خبر : 1635964 | 21 شهریور 1398 ساعت 13:01 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرتساکر: اوزیل اگر بخواهد می‌تواند دوباره بدرخشد

پر مرتساکر، ستاره سابق آرسنال و مدیر فعلی آکادمی این باشگاه می‌گوید شک ندارد مسوت اوزیل از توانایی و قابلیت کافی برای درخشش در آرسنال برخوردار است.

مرتساکر: اوزیل اگر بخواهد می‌تواند دوباره بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، پر مرتساکر، ستاره سابق آرسنال و مدیر فعلی آکادمی این باشگاه می‌گوید اطمینان دارد هموطنش مسوت اوزیل که از او به عنوان یک نابغه یاد می‌کند می‌تواند همچنان برای آرسنال ستاره‌‌ای بزرگ و تاثیرگذار باشد ولی در عین حال می‌گوید این به خود اوزیل بستگی دارد و او است که می‌تواند با تلاش بیشتر به روزهای اوج بازگردد.

 

1433612

 

مرتساکر و اوزیل در جام جهانی 2014 هر دو در تیم ملی آلمان بازی می‌کردند و فاتح جام جهانی شدند. آنها در آرسنال هم همبازی بوده و با پیراهن توپچی‌ها می‌درخشیدند.

 

درحالیکه اوزیل اخیرا با انتقاد عده زیادی از هواداران آرسنال مواجه بوده مرتساکر از او حمایت کرده و گفت:" بله من می‌فهمم که هواداران آرسنال از اوزیل ناراحت هستند چون به احتمال زیاد او را نمی‌شناسند. من ولی اوزیل را می‌شناسم و می‌دانم وقتهایی که لازم است چطور باید با او رفتار کنم. در نهایت اما خود اوزیل است که باید بخواهد و خودش را به سطحی بالاتر ارتقا دهد. من شک ندارم که او می‌تواند از پس این کار برآید".

 

1433611

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت:" اوزیل عاشق فوتبال است. او نابغه‌ای است که با توپ می‌تواند جادو کند و این را در تک تک جلسات تمرینی آرسنال می‌توان دید. او وقتی توپ را می‌گیرد آرامش دارد و فکر می‌کند دارد در پارک بازی می‌کند. او می‌تواند توپ را طوری به هم تیمی‌هایش پاس دهد که از عهده هیچ فوتبالیستی برنمی‌آید. اوزیل اما شخصیت متفاوتی دارد و من خودم گاهی از این نظر با او به مشکل برمی‌خوردم و گاهی روزها یا هفته‌ها با او سرسنگین بودم".

 

دیدگاه‌ها