کد خبر : 1635965 | 21 شهریور 1398 ساعت 13:08 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کانال 11 پرتغال

مورینیو: رونالدو 50 سالگی هم گلزنی می کند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی معتقد است کریستیانو رونالدو یک مورد خوب برای مطالعات علمی است.

مورینیو: رونالدو 50 سالگی هم گلزنی می کند

به گزارش "ورزش سه"، در گذشته و در دوران حضور در رئال مادرید، اخباری در مورد رابطه نه چندان خوب مورینیو و رونالدو به گوش می رسید، اما اخیرا سرمربی پرتغالی بارها از فوق ستاره هموطن خود تمجید کرده و حالا مدعی شد وی می تواند در 50 سالگی نیز در بازی های اسطوره ها گلزنی کند.

 

خاطره فراموش نشدنی دوران مربیگری: "رئال مادرید. به دلیل آنچه که من به عنوان مربی و به عنوان یک مرد آموخته ام، حضور در رئال مادرید بهترین تجربه و درسی بود که در حرفه و زندگی ام گرفتم. این بهترین خاطره زندگی من است و دوران حضور در مادرید فوق العاده بود.

 

 

1433613

 

هنگام ورود به این تیم آنها به من گفتند که ما بهترین تیم جهان را در مقابل خود داریم که ما را مغلوب می کنند و ما مجبور بودیم اوضاع را بر عکس کنیم. ما باید در مقابل قدرت له کننده بارسلونا ایستادگی می کردیم و به همین دلیل فینال کوپا دل ری در مستایا مهمترین جام من در رئال است. اما در ادامه شرایط متفاوت شد و کار راحت تری در پیش داشتیم. ما سپس لالیگا و سوپرکاپ را نیز فتح کردیم ولی متاسفانه در سه نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان مغلوب شدیم."

 

درخشش کریستیانو رونالدو: "آنچه او انجام می دهد من را شگفت زده نمی کند. رونالدو در 34 سالگی هم بازیکن بزرگی و بلندپروازی است و درخشش او برای من این تعجب آور من نیست. رونالدو از نظر ژنتیکی یک مورد خوب برای مطالعه است و این مسئله در مورد ذهنیت وی نیز صدق می کند. رونالدو یک پدیده است و فقط به پیروزی و بهتر شدن فکر می کند. فکر می کنم وقتی کریستیانو 50 ساله شد، فیفا او را به مسابقه افسانه ها دعوت می کند و او آنجا نیز گلزنی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها