کد خبر : 1636082 | 22 شهریور 1398 ساعت 11:00 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

متهم شدن یورگن کلوپ و لیورپول به دروغگویی!

رایان کنت، بازیکن سابق لیورپول که امسال تابستان به رنجرز منتقل شده باشگاه سابقش لیورپول را متهم کرد که در دوران نقل و انتقالات به او دروغ گفته است.

متهم شدن یورگن کلوپ و لیورپول به دروغگویی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه  لیورپول از سوی یکی از بازیکنان سابقش به دروغگویی متهم شد. رایان کنت بازیکن سابق لیورپول که در آخرین روز فرصت نقل و انتقالات لیگ اسکاتلند موفق شد از لیورپول به رنجرز منتقل شود باشگاه لیورپول را متهم کرد که در طول تابستان به او دروغ می‌گفته و باعث آزار و اذیت شدیدش شده است.

 

1433732

 

کنت فصل گذشته را هم به عنوان بازیکن قرضی در رنجرز بازی کرده بود و قصد داشت در طول تابستان به صورت دائمی به این تیم اسکاتلندی منتقل شود. یورگن کلوپ پیش از آن به صراحت گفته بود که کنت جایی در آنفیلد ندارد اما او می‌گوید کلوپ و باشگاه لیورپول در مسیر این انتقال سنگ‌اندازی کرده و آن را تا آخرین لحظه به تاخیر انداخته‌اند.

 

کنت در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:" خیلی سخت بود. من باید از نظر روحی خیلی قوی می‌بودم. وقتی به شما می‌گویند می‌توانی فلان کار را بکنی ولی بعد می‌فهمید دروغ گفته‌اند و نمی‌گذارند آن کار انجام شود، تحمل چنین شرایطی خیلی سخت است".

 

وینگر 22ساله رنجرز در ادامه گفت:" ولی از دست من کاری ساخته نبود جز اینکه به تمرین کردن ادامه بدهم و آمادگی جسمانی‌ام را در سطح ایده‌آل حفظ کنم. منتظر چنین لحظه‌ای بودم که بتوانم به رنجرز بیایم و خوشبختانه با وجود کارشکنی‌های لیورپول موفق شدم".

 

دیدگاه‌ها