کد خبر : 1636084 | 22 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

این ماجرا من را عصبی می کند

تراشتگن: نمی‌فهمم چرا دروازه‌بان اول آلمان نیستم

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا بار دیگر از ناراحتی و عصبانیت خود از نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان پرده برداشته و می‌گوید نیمکت‌نشینی دوباره برای او ضربه‌ای سخت بوده است.

تراشتگن: نمی‌فهمم چرا دروازه‌بان اول آلمان نیستم

 

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا یک بار دیگر از ناراحتی و عصبانیت خود بابت نیمکت‌نشینی در تیم ملی آلمان پرده برداشته و از نادیده گرفتنش توسط یواخیم لوو انتقاد کرده و می‌گوید وقتی متوجه شده در بازی‌های اخیر مانشافت هم باید روی نیمکت بنشیند ضربه‌ای سخت به او وارد شده است.

 

تراشتگن به دو دیدار تیم ملی آلمان در مقدماتی یورو2020 اشاره می‌کند که اخیرا برگزار شد و او در هر دو بازی روی نیمکت نشسته بود. در این دو بازی، مانوئل نویر در اولین دیدار مقابل هلند در گروه C رقابتها چهار گل دریافت کرد اما در دیدار دوم در خانه ایرلند شمالی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

1433735

 

تراشتگن در این باره گفت:" من هر بازی‌ای که برای تیم باشگاهی‌ام به میدان می‌روم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا دست‌کم تصمیم‌گیری برای سرمربی تیم ملی سخت شود. با این اوصاف پیدا کردن توضیحی برای علت نیمکت‌نشینی‌ام برایم واقعا سخت است".

 

سنگربان آلمانی بارسلونا در ادامه گفت:" ولی به هر حال من به تلاش برای دروازه‌بان اول شدم ادامه می‌دهم. اما واقعیت این است که بازی‌های اخیر تیم ملی برای من ضربه سختی بود".

 

تراشتگن در گفتگو با تی‌آنلاین گفت:" شکی نیست که این ماجرا من را عصبانی می‌کند. وقتی تمام تلاش‌تان را می‌کنید ولی به جایی که می‌خواهید نمی‌رسید این طبیعی است. من اولویت‌هایم را مشخص کرده‌ام. می‌خواهم موفق باشم و اولویت و هدف بزرگم این است که دروازه‌بان اول تیم ملی کشورم باشم".

 

دیدگاه‌ها