کد خبر : 1636116 | 22 شهریور 1398 ساعت 15:39 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط دربی رفت و برگشت باید یکسان باشد

واکنش فتحی به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس!

مدیرعامل استقلال نسبت به صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش فتحی به صحبت های مدیرعامل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، امروز محمدحسن انصاری فرد در برنامه ورزش و مردم حرف عجیبی زد، او گفت دربی رفت که استقلال در آن میزبان است شرایط برگزاری 90 به 10 را ندارد اما در دربی برگشت این قانون اجرا خواهد شد.

امیرحسین فتحی در واکنش به این اتفاق به سایت باشگاه استقلال گفت: بر مبنای درخواست باشگاه استقلال شرایط برگزاری دربی رفت با برگشت باید یکسان باشد. هر کدام از شرایط ۹۰ به ۱۰ یا ۵۰ به ۵۰ در بازی رفت اجرا شود، بازی برگشت هم باید به همان شکل انجام شود.

او در مورد برگزاری دربی در روز غیر تعطیل هم گفت: برگزاری دربی رفت در روز غیر تعطیل هم به این معنی است که دربی برگشت هم باید در یک روز غیر تعطیل برگزار شود.

 

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزارثی دربی در شرایط 90 به 10 است یا نه هم گفت: حقیقت این است که اجرای طرح ۹۰ به ۱۰ هرچند که براساس مصوبه سازمان لیگ در ظاهر به باشگاه‌ها واگذار شده اما به موافقت‌ها، هماهنگی‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد و تصمیم گیرنده اصلی در این مورد تنها باشگاه میزبان نیست. لازمه اجراى طرح ۹۰ به ۱۰ در دربى ایجاد بستر مناسب از سوى دو باشگاه و همچنین سایر عناصر برگزار کننده است.

دیدگاه‌ها