کد خبر : 1636129 | 22 شهریور 1398 ساعت 16:30 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: در مورد هازارد باید احتیاط کنیم

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، اعلام کرد که در مورد استفاده از ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیمش، کاملا احتیاط خواهد کرد.

زیدان: در مورد هازارد باید احتیاط کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که در این تابستان با انتقالی 140 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید پیوست، به دلیل مصدومیت، هنوز در رقابت های این فصل برای تیمش به میدان نرفته است.

او که از ناحیه ران دچار آسیب دیدگی شده بود، می تواند در دیدار این هفته برابر لوانته بازی کند اما زیدان قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند.

سرمربی رئال به خبرنگاران گفت:" ما باید در مورد هازارد قدم به قدم پیش برویم. او برای سه هفته مصدوم بود. او این هفته به تمرینات برگشت. همه ما می خواهیم بازی های او را ببینیم. ما در 21 روز، 7 بازی داریم. باید در مورد او مراقب باشیم. ما می دانیم شرایط چگونه است. او آماده است و این مهمترین چیز است.

در مورد بازی دادن به او، من تصمیم گیرنده هستم و نمی خواهم خیلی به او فشار بیاورم؛ می خواهم بهترین بازی را از او بگیرم. ما بازی های زیادی پیش رو داریم، نه تنها  در بازی فردا بلکه در مورد به کار گرفتن هازارد، باید فکر کنیم. پس باید آرام باشیم. همه ما آماده هستیم، همانطور که او."

 

1429765

 

لوکا مودریچ، هافبک باتجربه رئالی ها، بعد از انجام دو بازی برای تیم ملی کرواسی در تعطیلات بازی های ملی، دچار آسیب دیدگی شد و نمی تواند رئال را در دیدارهای پیش رو همراهی کند.

زیدان در این مورد گفت:" همه تمام تلاش شان را برای بازیکنان می کنند. لوکا دو بازی در چهار روز انجام داد. این اتفاقی است که رخ داده، ما نمی توانیم خیلی در مورد آن فکر کنیم. ما تنها می خواهیم که لوکا خیلی سریع آماده شود تا به ما کمک کند.

این حقیقت که اکنون مصدوم است و نمی تواند فردا بازی کند را تنها باید بپذیریم. فکر می کنم همه باشگاه ها شرایط مشابهی دارند. این واقعیت که ما بازیکنان ملی پوش زیادی داریم، شرایط را دشوارتر می کند.

اما ما در تمرینات خوب کار می کنیم. ما بهترین کادر پزشکی را داریم. من به آنها اطمینان دارم. بنابراین امیدواریم بعد از مصدومیت لوکا، آسیب دیدگی دیگری نداشته باشیم."

دیدگاه‌ها