کد خبر : 1636140 | 22 شهریور 1398 ساعت 17:16 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: پوگبا احتمالا به بازی با لستر نمی رسد

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد خبر از غیبت احتمالی پل پوگبا مقابل لسترسیتی داد.

سولسشر: پوگبا احتمالا به بازی با لستر نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب تنها پنج امتیاز از چهار بازی ابتدایی لیگ برتر، شیاطین سرخ به دنبال سه امتیاز دیدار خانگی فردا عصر مقابل لستر هستند. اوله گونار سولشسر مدعی شد کیفیت تیم های برندان راجرز اثبات شده است و آنها همیشه نمایش خوبی مقابل بزرگان ارائه می دهند.

 

دیدار مقابل لسترسیتی: "بازی کردن مقابل لستر همیشه سخت است. آنها همیشه چهار تیم برتر را تحت فشار می گذارند و من در این رابطه مطمئن هستم. لستر بازیکنان خوبی داشته و یک سرمربی بسیار خوب و اثبات شده در اختیار دارد. تیم های برندان راجرز همیشه فوتبال خوبی بازی می کنند و ما می دانیم برای اینکه شایسته کسب سه امتیاز باشیم، باید نمایش خوبی ارائه دهیم."

 

1428807

 

وضعیت بازیکنان مصدوم یونایتد: "نمی توانم قول بدهم که هیچ یک از آنها در زمین حضور داشته باشند، اما ما سعی خواهیم کرد تا یک یا دو نفر از بازیکنان مصدوم را روی نیمکت به همراه داشته باشیم. باید دید هنگام دیدار با لستر در چه شرایطی قرار داریم. شاید آخر هفته آینده ما تعداد بیشتری از بازیکنان مصدوم خود را در اختیار داشته باشیم.

 

پل پوگبا آماده بازی کردن نیست، مگر اینکه تا زمان بازی اتفاق عجیبی در مورد بهبودی وی رخ دهد. پوگبا در تمرینات آمادگی کامل نداشت و شاید به بازی هفته بعد مقابل وستهام برسد. شرایط در مورد آنتونی مارسیال نیز همینگونه است.

 

ما بازیکنان باتجربه زیادی مانند خوان ماتا، نمانیا ماتیچ و اشلی یانگ را در اختیار داریم که در بازی اول در ترکیب ابتدایی قرار داشته و ممکن است حالا پا به میدان بگذارند، اگر این اتفاق رخ دهد میانگین سنی تیم افزایش خواهد یافت."

 

دیدگاه‌ها