کد خبر : 1636585 | 24 شهریور 1398 ساعت 11:45 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریس رونالدو، اسیر ویروس بازی های ملی(عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره یوونتوس، نتوانست در بازی دیروز تیمش مقابل فیورنتینا عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که در هفته های گذشته سری آ توانسته بود یک گل برای یووه و در مقابل ناپولی به ثمر برساند در سایر بازی ها نیز عملکردی خوبی برای بیانکونری به جای گذاشت. رونالدو در فیفادی گذشته هم عملکردی خیره کننده از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در بازی مقابل لیتوانی چهار گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر برساند. او همچنین در دیدار برابر صربستان نیز یک گل برای تیم ملی کشورش به ثبت رساند.


بعد از پایان بازی های ملی، رونالدو هم همچون بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال دچار ویروس بازی های ملی شد و در اولین دیدار یووه پس از فیفا دی که دیروز در مقابل فیورنتینا به انجام رسید عملکردی بسیار ضعیف و در نوع خود عجیب از خود به جای گذاشت.


او در این دیدار سه شانس مسلم گلزنی را از دست داد و همچنین هیچ شوت داخل چهارچوبی در این مسابقه از خود به ثبت نرساند عملکردی که مدت ها بود از این ستاره پرتغالی شاهدش نبودیم.


نکته عجیب دیگر در مورد رونالدو در این بازی این بود که او نتوانست هیچ دریبل موفقی را انجام دهد.


او همچنن بدون ارسال حتی یک پاس کلیدی این بازی را به اتمام رساند. آماری که برای این فوق ستاره پرتغالی بسیار عجیب و قابل تامل می رسد و برای بار دیگر تاثیر بازی های ملی در عملکرد ضعیف بازیکنان پس از این رقابت ها را نمایان می کند.

 

1434337

دیدگاه‌ها