کد خبر : 1636588 | 24 شهریور 1398 ساعت 11:54 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

جدال تیم های سوم و چهارم جدول لیگ برتر

نساجی و سایپا؛ مسابقه‌ای برای مدعی ماندن

امروز و از هفته سوم رقابت های لیگ برتر نساجی در یک دیدار خارج خانه به مصاف تیم سایپا می رود و این سومین جدال مستقیم آنها در تاریخ لیگ به حساب می آید.

نساجی و سایپا؛ مسابقه‌ای برای مدعی ماندن

به گزارش" ورزش سه" نساجی و سایپا در دو هفته اول لیگ برتر نتایج خوبی گرفته اند و در حال حاضر با 4 امتیاز به ترتیب در رده های سوم و چهارم قرار دارند.  این در حالی است که تنها شهرخودرو و سپاهان بالاتر از این دو تیم در جدول هستند که دیروز هفته سوم را برگزار کردند. نساجی و سایپا امروز این شانس را دارند که جایگاه فوق العاده ای که در جدول دارند را تثبیت کنند اما این در حالی است که یکی از تیم ها باید برنده و دیگری ببازد.


نساجی فصل گذشته برای اولین باربه لیگ برتر آمد و به همین دلیل در تاریخ مسابقات دو تیم تنها دو بازی رفت و برگشت لیگ هجدهم وجود دارد. فصل گذشته بازی رفت دو تیم در قائمشهر و زمین نساجی به تساوی یک ، یک انجامید. در آن زمان جوادنکونام هدایت نساجی را به عهده داشت و علی دایی روی نیمکت سایپا نشسته بود. گل های این بازی را جورجی ولسیانی و علی دشتی برای دو تیم به ثمر رساندند و جالب است که هر دو بازیکن در این فصل در تیم های دیگری بازی می کنند.


در بازی برگشت و در حالی که مجید جلالی جانشین نکونام شده بود دو تیم در تهران به تساوی بدون گل رسیدند.


امروز و از ساعت 19:45 در تهران سایپا از نساجی میزبانی می کند واین در حالی است که شرایط دو تیم نسبت به فصل گذشته کاملا فرق دارد. آن ها امروز برای ماندن در رتبه های سوم و چهارم با هم جدال می کنند و پیروزی در این دیدار می تواند روی موفقیتشان در هفته های آتی تاثیرگذار باشد.


این اولین تجربه ابراهیم صادقی مربی سایپا دراین کسوت و در برابر نساجی است اما رضا مهاجری در سال های اخیر با دو تیم مختلف هشت بار با سایپا دیدار کرده است. او سه بازی را به حریف واگذار کرده ، سه بازی را مساوی و دو بازی را هم برنده شده است. اوالبته تمام برد و باخت هایش را در سه لیگ پانزدهم، شانزدهم و هفدهم و با تیم پدیده برابر سایپا کسب کرده است و دو بازی که با ماشین سازی در فصل گذشته برابر این تیم برگزار کرد به مساوی انجامید.


یکی دیگر از نکات قابل توجه این مسابقه بازیکنانی هستند که سابقه بازی در هر دوتیم را دارند. حامد شیری،رضا علیاری، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده و علی شجاعی پنج بازیکن تیم نساجی هستند که پیش از این در تیم سایپا هم بازی کرده اند و این می تواند برجذابیت های این بازی اضافه کند.

 

دیدگاه‌ها