کد خبر : 1636590 | 24 شهریور 1398 ساعت 11:51 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز اردوی تیم‌ملی شمشیربازی برای جام‌جهانی

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با ۶ شمشیرباز و برای حضور در مسابقات جام جهانی مصر و انتخابی المپیک وارد اردوی آماده‌سازی شد.

آغاز اردوی تیم‌ملی شمشیربازی برای جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و جواد میرحسینی ترکیب اردونشینان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هستند که از روز گذشته دور جدید تمرینات خود را زیر نظر پیمان فخری و در محل آکادمی ملی المپیک آغاز کردند. 

 

شمشیربازی اسلحه سابر ایران که در مسیر رقابت های گزینشی المپیک قرار دارد، حضور در جام جهانی مصر را پیش رو دارد. این رقابت ها جایگزین یک دوره جام جهانی شده که قرار بود اواخر آبان ماه به میزبانی الجزایر برگزار شود. 

 

الجزایر اما به دلیل عدم آمادگی برای میزبانی جام جهانی یک ماه پیش از برگزاری آن انصراف داد. از آنجا که این رویداد مختص قاره آفریقا است، مصر به عنوان محلِ جدید برگزاری جام جهانی در این قاره انتخاب شد. 

 

جام جهانی مصر ششمین مرحله رقابت های انتخابی المپیک در رشته شمشیربازی اسلحه سابر به حساب می آید که هفته اول آبان ماه برگزار خواهد شد. تیم ایران با چهار شمشیرباز در این رویداد شرکت می کند.  

 

کسب رنکینگ دهم انفرادی توسط مجتبی عابدینی و در اختیار گرفتن جایگاه ششم جهان در بخش تیمی، نتیجه حضور شمشیربازان ایران در پنج رویداد ابتدایی برای کسب امتیاز المپیک بود. 

 

دیدگاه‌ها