کد خبر : 1636662 | 24 شهریور 1398 ساعت 16:53 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه دار سون در لیگ جزیره

سون هیونگ مین موفق شد در بازی دیروز تیمش مقابل کریستال پالاس دو گل به ثمر برساند.

درخشش ادامه دار سون در لیگ جزیره

به گزارش" ورزش سه"، سون هیونگ مین بهترین بازیکن حال حاضر آسیا کار خود را در اروپا در سال 2010 و بعد از بازی درتیم های پایه هامبورگ برای تیم اصلی این تیم آغاز کرد. او در سه فصل حضور خود در هامبورگ ، 20گل در 73 بازی برای این تیم آلمانی به ثمر رساند و پس از آن راهی یک تیم آلمانی دیگر یعنی لورکوزن شد. این ستاره کره ای 62 بازی برای لورکوزن انجام داد و موفق به ثبت 21 گل برای این تیم آلمانی شد. پس از درخشش در بوندسلیگا اما چشم سران باشگاه تاتنهام به این بازیکن خیره شد و در نهایت او در سال 2015 به این باشگاه انگلیسی پیوست.


سون در ابتدا نتوانست اعتماد پوچتینو سرمربی این تیم را جلب کند و حتی در مقطعی تا آستانه جدایی از این تیم لندنی نیز پیش رفت اما در نهایت در این تیم ماندگار شد. او در ادامه با پیشرفتی شگرف از یک بازیکن نیمکت نشین محض به یکی از ارکان تیم پوچتینو تبدیل شد. همچنین او طی یکی دو فصل اخیر در کنار دله علی و هری کین مثلث خطرناک اسپرز را تشکیل داده اند.

 

1434431


سون فصل گذشته نیز درخششی بی نظیر داشت و یکی از مهم ترین بازیکنان تاتنهام در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود و سهم زیادی در پیروزی دراماتیک تیمش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل سیتی ایفا کرد.


سون هیونگ مین امسال نیز همچون دو فصل گذشته کار را طوفانی آغاز کرد.او موفق شد در بازی دیروز تاتنهام مقابل کریستال پالاس دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند تا نشان دهد اعتماد ادامه دار پوچتینو به او بی دلیل نبوده است.

 

1434430


سون 27 ساله حالا و بیش از هر زمان دیگر نشان داده که لقب بهترین بازیکن آسیا برازنده اوست و درخشش ادامه دار او  می تواند نام این ستاره کره ای را در تاریخ لژیونر های قاره آسیا ماندگار کند.

 

1434429

دیدگاه‌ها