کد خبر : 1636672 | 24 شهریور 1398 ساعت 17:43 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی برای همه تیم ها خطرناک است

مطهری: بچه های شهرخودرو بدانند خیلی کار داریم

شهرخودرو در سومین هفته از رقابت های لیگ برتر هم به پیروزی رسید تا با کسب صددرصد امتیازات مسابقات در صدرجدول رده بندی قرار بگیرد.

مطهری: بچه های شهرخودرو بدانند خیلی کار داریم

به گزارش" ورزش سه" لیگ برتر فوتبال ایران در سومین هفته از این رقابت ها صدرنشینش را شناخت و این تیم شهرخودرو است. آن ها از سه بازی اول خود 9 امتیاز به دست آورده اند و فارغ از هر نتیجه ای که ظرف امروز و فردا رقم می‌خورد آن ها کماکان در صدر باقی خواهند ماند. حمید مطهری مربی تیم فوتبال شهرخودرو در ارتباط با شرایط این تیم در پایان هفته سوم گفت:« سه هفته از بازی ها گذشته است و ما خداراشکر نتایج خوبی گرفتیم. این هم حاصل پیش فصل خوبی است که داشتیم، همه زحمت کشیدند از مالک باشگاه و مدیریت، همچنین بچه ها و کادرفنی که توانستیم یک پیش فصل خیلی خوب را برگزار کرده و سه بازی اول را برنده باشیم.»


او افزود:« البته هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و هنوز جامی نگرفتیم. باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم  نتایج خوبمان را ادامه بدهیم.» مطهری در این ارتباط که شهرخودرو یکی از مدعیان فصل گذشته است که اسکلت بندی اش را حفظ کرده گفت:« این موضوع کاملا درست است. استارت این فصل از سال قبل زده شده و کلیه عوامل زحمت کشیدند تا تیم به ثبات و شخصیت خیلی خوبی برسد. ما در  فصل جدید هم بایدهمین روند را ادامه بدهیم. تیم شخصیت خوبی از نظر تیمی پیدا کرده است. ما در دوبازی اول فوتبال خوبی بازی کردیم اما در بازی سوم برابر ماشین سازی و در نیمه دوم فوتبال همیشگی را بازی نکردیم و می خواستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم، اما با این حال توانستیم با برد از زمین بیرون بیاییم. من قول می دهم که ماشین سازی در تبریز می تواند برای همه تیم ها خطرناک باشد.»


مربی شهرخودرو با اشاره به اینکه رقیبان از این تیم شناخت پیدا کرده اند گفت:« این کار ما را سخت تر می کند و اکثر تیم ها مقابل شهرخودرو دفاع و ضدحمله را انجام می دهند. به همین دلیل باید آپشن های مختلفی داشته باشیم تا در بخش حمله بتوانیم به حریف ضربه بزنیم.» او درباره بازی برابر ماشین سازی هم گفت:« ما در این بازی 4 بازیکن ملی پوش و 4 مصدوم داشتیم که از این جمع دو نفر از مصدومان رسیدند و ما فقط از سروش رفیعی بیست دقیقه استفاده کردیم. بی شک چنین مساله ای بالانس تیم را کمی به هم می زند ضمن اینکه ماشین سازی با توان و انرژی خاصی بازی کرد.»


او در رابطه با فضای هواداران شهرخودرو در مشهد و حمایتشان از این تیم گفت:« ما یک بازی در مشهد انجام دادیم و آن بازی برابر شاهین بوشهر بود ، استقبال هواداران نسبتا خوب بود؛ هواداران عاشقانه تیمشان را دوست دارند اما من به عنوان مربی شهرخودرو توقعم کمی بالاتر بود. البته بلیط های الکترونیکی هم نقش داشت اما انتظار داریم روزجمعه و در بازی ما برابر فولاد تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از شهرخودرو حمایت کنند.»


مطهری درباره اینکه زمانی گفته بود بازیکنان مطرحی که از استقلال و پرسپولیس به این تیم آمده اند باید از حال و هوای این تیم ها خارج شوند گفت:« بچه ها واقعا خودشان را با شرایط وفق دادند، آنچه من در این ارتباط گفتم و بعضی اشتباه برداشت کردند این بود که آن ها باید در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. خوشبختانه بچه ها تلاششان را کردند که خودشان را با خواسته های تیم و کادرفنی هماهنگ کنند. بازیکنان باتجربه تیم مثل مهدی رحمتی، سروش رفیعی ، اکبر صادقی، یونس شکوری و دیگر بازیکنان باتجربه کمک می کنند و این می تواند باعث موفقیت تیمی شود.»


دستیار اول یحیی گل محمدی در شهرخودرو درباره بازی این تیم برابر ماشین سازی و صحنه ای که شاهین ثاقبی بازیکن حریف اعتقاد به پنالتی داشت گفت:« اول بگویم که نیمکت ما از صحنه دور بود ولی من بعد از بازی که صحنه را چند بار دیدم نظرم این است که پای اکبر صادقی به شاهین ثاقبی نخورد. اگر پای صادقی به او می خورد آن وقت پای شاهین از روی زمین بلند می شد چون شدت ضربه آنطور که ما می بینیم زیاد است. شاهین بازیکن و پسرخیلی خوبی است اما این روش را در بازی اش دارد. من بازهم صددرصد نظر نمی دهم اما می گویم اگر صادقی پای شاهین را زده بود او پاهایش از زمین بلند می شد.»


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره جدایی مهدی مهدی‌خانی بازیکن جوان از این تیم گفت:«یک بخشی از کار باشگاه درآمدزایی است. البته ما جوان های خوب دیگری داریم که در این فصل می توانند خودشان را نشان دهند، بازیکنانی مثل سینا زامهران، محمد آقاجانپور ، احمد جلالی و یکی دو بازیکن جوان که بازیکنان آینده داری هستند.»

 

مطهری در پایان گفت:« می خواهم از آقای حمیداوی که در بخش خصوصی برای فوتبال هزینه می کند، همچنین از آقای گل محمدی و کادرفنی که شبانه روز زحمت می کشند  و همینطور از بچه های خوب تیم تشکر کنم. به بچه های تیم می گویم که هنوز خیلی کار داریم و باید زحمت زیادی بکشیم تا مثل این سه هفته نتایج خوبی به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها