کد خبر : 1636773 | 24 شهریور 1398 ساعت 22:57 | 62.6K بازدید | 0 دیدگاه

توماس دلانی:

من لیونل مسی نیستم!

توماس دلانی، هافبک دانمارکی دورتموند مدعی شد او لیونل مسی نیست.

من لیونل مسی نیستم!


به گزارش "ورزش سه"، بعد از پذیرش شکست عجیب و ناامید کننده هفته قبل برابر یونیون برلین در بوندسلیگا، این هفته دورتموند موفق شد با چهار گل لورکوزن را مغلوب کرده و در هفته تساوی بایرن مونیخ و لایزپزیش، به شرایط خود در جدول بهبود بخشد که هافبک دانمارکی عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت. در آستانه دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، توماس دلانی مدعی شد نباید او را با لیونل مسی مقایسه کنند.

 

1434580

 

دلانی گفت: "من لیونل مسی نیستم و نمی توانم به خوبی او خوب دریبل بزنم، پس باید کارهای دیگری را در زمین انجام دهم. اگر بتوانم در دوئل های فردی پیروز شده و و پاس های کوتاه خوبی ارسال کنم عملکرد خوبی ارائه داده ام.

 

من نمی خواهم بگویم که لورکوزن تیمی مانند بارسلونا است، اما بازی مقابل این تیم آزمایش خوبی برای ما بود. لورکوزن یکی از تیم هایی است که زیباترین فوتبال را در بوندسلیگا بازی می کند. من چند سال پیش و در لباس کپنهاگن و در سال 2009 مقابل بارسلونا به میدان رفتم. در آن زمان ما در خانه بازی می کردیم و یک نتیجه تساوی 1-1 گرفتیم که نتیجه بدی نبود.

 

شکست هفته قبل مقابل یونیون برلین؟ همه ما می دانیم که عملکرد دورتموند در برلین ناامید کننده بود. اگر می خواهید قهرمان لیگ شوید نباید چنین اتفاقاتی در طول فصل چند بار رخ دهد. برای همین ما برابر لورکوزن به عملکرد خوبی نیاز داشتیم و روز موفقی را سپری کردیم."

دیدگاه‌ها