کد خبر : 1636797 | 24 شهریور 1398 ساعت 22:56 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

با پرسپولیس کار کردم اما الان سرمربی تراکتور هستم

دنیزلی: تساوی سه بر سه بهتر از صفر بر صفر است

سرمربی تراکتوری ها پس از پایان دیدار تیمش در نشست خبری برابر خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

دنیزلی: تساوی سه بر سه بهتر از صفر بر صفر است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتوری ها پس از پایان بازی تیمش برابر ذوبی ها در نشست مطبوعاتی حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد. دنیزلی آغاز دوباره بازی های لیگ گفت: بعد اردوی تیم‌ملی این اولین بازی بود که انجام دادیم. مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم و باید از هر بازی ۳ امتیاز بگیریم، البته امروز فکرمان در بازی پرسپولیس مانده بود و در کنار آن نیز ملی پوشان تیم خسته بودند و خوب بازی نکردند و در نهایت نتوانستیم به برتری برسیم. البته بازی امروز کیفیت لازم را از سمت ما نداشت و به بازیکنانم گفتم که فراموش نکنیم اگر بازی را نتوانیم ببریم قطعا نباید دیدار را ببازیم و یک امتیاز می تواند در هفته های بعد مهم باشد. کیفیت کلی تیم ها رو مورد بررسی قرار داده ایم و این به کمک ما می آید.

 

او ادامه داد: هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم ما توانستیم بازی روانتری به نمایش بگذاریم اما تلاش های پایانی ما کافی نبود و ثمری نداشت. امروز برای بردن کار زیادی انجام ندادیم و حداقل نباختیم. سه هفته بازی کردیم و بدون گل خورده به راه ادامه می‌دهیم؛ تفکر من این است که تساوی سه بر سه بسیار بهتر از تساوی بدون گل است.

 

دنیزلی در ادامه گفت: اسم‌ها در فوتبال بازی نمی کنند. در مسجد سلیمان گفته بودم تیم ما از هفته ششم‌ شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. اگر خوشبینانه نگاه کنیم از این سه بازی در خانه پیروز شده ایم و در خارج از خانه بدون گل خورده نباخته ایم.

 

او درباره توپ های امسال نیز همچنان ناراضی بود و در این باره گفت: در هفته های قبل به فدراسیون هم گفتیم که این توپ ها خدمتی به فوتبال ما نمی کنند. توپهایی که پارسال بود بهتر بود. این حرف بهانه جویی تساوی امروز نیست و از روز اول همین صحبت ها را داشتیم. من و سایر مدعیان این صحبت را مطرح کرده بودیم.

 

سرمربی تراکتوری ها درباره داوری بازی نیز گفت: هر دو تیم‌کارت زرد اضافی گرفتند که برخی از آنها اشتباه و بعضی درست بود. در کل به قضاوت داوران احترام میگذارم و به بازیکنانم گوشزد می‌کنم که اینقدر کارت نگیرند.

 

او در پایان درباره نتیجه بازی دربی پایتخت نیز گفت: من با تیم پرسپولیس خیلی کار کردم و در حال حاضر مربی تراکتور هستم.

دیدگاه‌ها