کد خبر : 1636814 | 24 شهریور 1398 ساعت 23:46 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز زیدان به مراقبت ویژه از کاسمیرو

کاسمیرو، هافبک دفاعی برزیلی رئال مادرید، این فصل تنها بازیکن تخصصی کهکشانی ها در این پست محسوب می شود که در صورت مصدومیتش، رئال هیچ جایگزینی برای او نخواهد داشت.

نیاز زیدان به مراقبت ویژه از کاسمیرو


به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو هافبک دفاعی باشگاه رئال مادرید طی فصول گذشته همواره یکی از بی رقیب ترین و البته آماده ترین بازیکنان رئال بوده است. او همواره طی مقاطع مختلف اعتماد سرمربیان رئال مادرید، مخصوصا زیدان را همراه خود داشته است.

 

1381765


کاسمیرو که سه فصل پیاپی با رئال مادرید و زیدان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید، امسال و با پیوستن مارکوس یورنته به اتلتیکو مادرید تنها هافبک دفاعی تخصصی زیدان محسوب می شود از همین رو زیدان به حضور این ستاره برزیلی در ترکیب خود، بیش از هر بازیکن دیگری نیاز مبرم دارد.


در همین رابطه روزنامه آاس در گزارشی عنوان کرد: " زیدان باید مراقبت ویژه ای از کاسمیرو داشته باشد. زیزو خوب می داند که ستاره برزیلی مهم ترین بازیکن ترکیبش محسوب می شود و با جدایی یورنته هیچ جایگزین مطمئنی نیز برای او وجود نخواهد داشت. کاسمیرو یکی از معدود بازیکنان برزیلی دنیای فوتبال محسوب می شود که قدرت یار گیری بالایی دارد و همین موضوع او را از سایرین متمایز می کند.رئال مادرید بسیار به این بازیکن وابسته است.


به شکلی که در بازی دیروز این تیم مقابل لوانته تا وقتی که او در زمین بود تیم زیدان از نظم بالایی برخوردار بود و با خروج او در زمین بلافاصله قفل دروازه رئال فروریخت. این برزیلی تا وقتی که در زمین حضور دارد احساس آرامش خاصی به هافبک های رئال برای حضور در خط حمله می دهد و همین مسائل است که حضور کاسمیرو در زمین را با اهمیت تر از حضور هر بازیکن دیگری نشان می دهد. همچنین زیدان نیاز دارد تا حضور این بازیکن را در این فصل طولانی مدیریت کند تا او بتواند برای ادامه فصل و بازی های حیاتی در دسترس باشد. "

دیدگاه‌ها