کد خبر : 1636903 | 25 شهریور 1398 ساعت 12:38 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

روز سخت شجاع با تغییر زوج دفاعی

مدافع موفق پرسپولیس در جدال با نفت آبادان با توجه به تغییراتی که در ترکیب این تیم شکل گرفته، روز سخت‌تری پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که ستاره دو فصل اخیر پرسپولیس در خط دفاعی سرخپوشان بوده، در بازی امروز در شرایطی برابر شاگردان دراگان اسکوچیچ قرار خواهد گرفت که کالدرون در این بازی دست به تغییرات وسیعی در خط دفاعی تیمش زده است.


علاوه بر اینکه بیرانوند در این بازی به دلیل محرومیت حاضر نخواهد بود و بوژیدار اولین تغییر در فاز دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شود، گفته شده که کالدرون در دو پست دیگر در سمت چپ دفاعی و قلب دفاعی نیز تغییراتی شکل داده و به این ترتیب محمد انصاری جایگزین محمد نادری و کنعانی زادگان نیز جانشین سیدجلال خواهد شد. خلیل زاده پیش از این سابقه بازی در کنار انصاری را در کارنامه دارد و نسبت به این بازیکن هماهنگی و شناخت کافی را دارد اما در قلب دفاعی او برای اولین بار در دیداری رسمی در کنار کنعانی زادگان قرار خواهد گرفت. بازیکنی که قرار است اولین بازی فصل خود را در ترکیب پرسپولیس پشت سر بگذارد و عملکردش پیش از دربی کاملا زیر ذره بین قرار دارد.


موضوعی که باعث خواهد شد با توجه به تدابیر تاکتیکی نفت آبادان که چشم به ضدحملات سریع در این بازی خواهد داشت، روز سختی را برای شجاع خلیل زاده بتوان پیش بینی کرد و باید دید او همانند دو دیدار قبلی در نقش خود موفق ظاهر خواهد شد یا تغییر زوج در قلب دفاعی او را به دردسر خواهد انداخت.

 

1434695

 

1434696

 

 

دیدگاه‌ها