کد خبر : 1636998 | 25 شهریور 1398 ساعت 19:10 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چلسی در لیگ قهرمانان شکوفا خواهد شد

فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی مدعی شد از هدایت این تیم به خود افتخار می کند.

لمپارد: چلسی در لیگ قهرمانان شکوفا خواهد شد


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در دیدار مقابل والنسیا، فرانک لمپارد برای اولین بار چلسی را در لیگ قهرمانان هدایت خواهد کرد. لمپارد اذعان داشت هدف اولیه آنها در اروپا صعود از مرحله گروهی است و استعداد این تیم در لیگ قهرمانان شکوفا خواهد شد.

 

تغییرات اخیر در کادر فنی والنسیا: "من از آنچه اتفاق می افتد آگاه هستم، در عین حال این اتفاقات روی ما و رویکرد من تاثیر نمی گذارد. ما در مقابل تیمی با کیفیت فوق العاده قرار می گیریم، هر لحظه متفاوت است اما این تغییرات می تواند تیم شما را در زمین محکم تر کند. شما باید جزئیات را بدانید اما من به این موضوع نمی پردازم. من فکر می کنم هدف اول صعود از گروه است زیرا در گروه سختی هستیم، اما فکر می کنم ما استعدادی داریم که می تواند در لیگ قهرمانان شکوفا شود. من مسابقه والنسیا مقابل بارسلونا را دیدم اما همیشه تجزیه و تحلیل بازی مقابل بارسلونا آسان نیست. ما بازی های دیگر والنسیا را نیز تماشا کرده ایم."

 

1434783

 

درخشش تامی آبراهام: "من هرگز انتظار روشنی از او نداشتم و فقط به تامی آبراهام اعتماد داشتم. می دانم که ما از خرید بازیکن محروم بودیم، اما احساس می کنم حالا زمان مناسبی برای حضور تامی آبراهام در این باشگاه بوده است. وی در جایگاه خوبی قرار دارد و می تواند حتی بیشتر از این هم پیشرفت کند."

 

هدایت چلسی برای اولین بار در لیگ قهرمانان: "من به هدایت چلسی افتخار می کنم. چند شب باورنکردنی در لیگ قهرمانان اروپا و البته برخی روزهای بد هم داشته ام. این تورنمنت نهایت فوتبال برای یک باشگاه است. چیزی در مورد استمفورد بریج، لیگ قهرمانان و موسیقی این رقابت ها وجود دارد من به انجام این کار افتخار می کنم.

 

من در مورد لیگ قهرمانان با جزئیات با بازیکنان جوان صحبت نکرده ام اما حضور در این رقابت ها متفاوت است، نکته اصلی میزان تمرکز شماست و سطح متفاوت لیگ قهرمانان می تواند شما را غافلگیر کند."

دیدگاه‌ها