کد خبر : 1637075 | 25 شهریور 1398 ساعت 23:04 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

با این سه امتیاز برای استقلال تمرکز می کنیم

رادوشوویچ: از عملکرد خوبم خوشحال هستم

دروازه بان پرسپولیس در بازی برابر صنعت نفت با وجود اینکه حریف موقعیت های زیادی نداشت اما تیمش را از یک موقعیت گل خطرناک نجات داد.

رادوشوویچ: از عملکرد خوبم خوشحال هستم

 

به گزارش" ورزش سه" بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس در برابر صنعت نفت هم مثل بازی های گذشته که به عنوان دروازه بان جانشین درون دروازه قرار گرفته بود عملکرد خوبی داشت. او در نیمه اول ضربه ایستگاهی خطرناک طالب ریکانی را گرفت تا یک بار دیگر با کلین شیت دروازه را به علیرضا بیرانوند تحویل بدهد. رادوشوویچ بعد از برد پرسپولیس گفت:« مهمترین چیز این است که قبل از دربی برنده شدیم.» او افزود:« ما با این سه امتیاز برای بازی با استقلال تمرکز می کنیم تا تیم بهتری باشیم و به پیروزی برسیم.»


اودرباره سیو خیلی خوبی که در این بازی داشت هم گفت:«  شغل دروازه بانی محافظت از دروازه است.من امروز خوب بودم و از این موضوع خوشحال هستم به خصوص که سه امتیاز این بازی را گرفتیم و من امیدوارم در آینده در همین مسیرباقی بمانیم.» او همچنین درباره آمادگی اش گفت:« من همیشه آماده هستم.»

 

آخرین سئوال از رادو این بود که آیا او آماده دربی هست یا نه . او گفت: این‌که من در شهرآورد درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرم یا نه مشخص نیست و به نظر کالدرون بستگی دارد.

دیدگاه‌ها