کد خبر : 1637093 | 26 شهریور 1398 ساعت 01:07 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

واران: بازیکنان رئال اخبار نیمار را دنبال نمی کردند

رافائل واران، مدافع رئال مادرید، اعلام کرد که بازیکنان این تیم در زمان نقل و انتقالات تابستانی، اخبار مربوط به انتقال نیمار را دنبال نمی کردند.

واران: بازیکنان رئال اخبار نیمار را دنبال نمی کردند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که دو سال قبل با انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، مایل بود در این تابستان به لالیگا برگردد و در این بین از بارسا و رئال به عنوان مقصدهای احتمالی او نام برده می شد اما در نهایت این انتقال انجام نشد و این ستاره برزیلی برای یک فصل دیگر در پاریس ماند.

اکنون واران اعلام کرد که بازیکنان رئال از شایعات در مورد انتقال نیمار آگاه بودند اما حجم زیاد اخبار در این مورد باعث شده بود تا دیگر آن را دنبال نکنند.

او به لو پاریزین گفت:" به نظر می رسید هر روز یک خبر جدید اعلام می شود. ما در نهایت سر رشته اخبار را از دست دادیم. ما در مورد آن صحبت نمی کردیم. ما تنها روی آغاز فصل جدید تمرکز داشتیم."

 

 

1434870

 

رئال در اولین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، چهارشنبه شب مقابل پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت. در این دیدار نیمار به دلیل محرومیت و کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود اما واران تاکید کرد که تیمش، پی اس جی را دست کم نخواهد گرفت.

" واضح است که این دو، بازیکنانی بااستعداد هستند اما پی اس جی همچنان تیمی قدرتمند است. برای شکست دادن پاری سن ژرمن، باید یک رئال مادرید فوق العاده باشیم.

از نظر فشار، ال کلاسیکو بی نظیر است اما دیدار مقابل پاری سن ژرمن هم دیدار هیجان انگیز و جذاب است."

دیدگاه‌ها