کد خبر : 1637171 | 26 شهریور 1398 ساعت 13:11 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

آیین نامه مسابقات جام حذفی اعلام شد

سازمان لیگ آیین نامه فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور را به طور رسمی به باشگاهها ابلاغ کرد و این آیین نامه در سایت فدراسیون فوتبال هم بارگذاری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هر تیمی برای حضور در بازی ها می بایست مبلغ 10 میلیون تومان به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند اما در پایان به تیم قهرمان جایزه ای از سوی فدراسیون فوتبال اهداء نخواهد شد و تنها تیم قهرمان به بازی های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می کند. در آیین نامه برگزاری بازی ها به این نکته اشاره شده که تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ است! از سویی در بازی نهایی تعداد تماشاگران دو تیم 50 – 50 خواهد بود.

 

فصل گذشته تیم پرسپولیس با شکست داماش در بازی نهایی قهرمان جام حذفی شد و از آنجایی که درلیگ برتر هم قهرمان شده بود به عنوان قهرمانی سوپر جام هم دست پیدا کرد. به تازگی سازمان لیگ به این نکته هم اشاره داشت که بازی نهایی در استادیوم پارس شیراز برگزار می شود. هم چنین در جام حذفی بازیکن بعد از دریافت دو کارت محروم می شود و این محرومیت قابلیت انتقال به بازی های فصل آتی را دارد. محرومیت های ناشی از حضور در جام حذفی در لیگ برتر اعمال نمی شود.

 

1435005

دیدگاه‌ها