کد خبر : 1637186 | 26 شهریور 1398 ساعت 13:48 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر بازی می‌خواهم بهترین باشم؛

تیکدری: هواداران تراکتور فوق العاده‌اند

مهدی تیکدری مدافع راست تیم تراکتور می‌گوید: هواداران تراکتور فوق العاده هستند و در این مدت حمایت بسیار خوبی از او شده است.

تیکدری: هواداران تراکتور فوق العاده‌اند

به گزارش ورزش سه، مهدی تیکدری که به عنوان هافبک هجومی به تراکتور پیوست، در سه بازی ابتدای لیگ نوزدهم در پست دفاع راست حضور داشته و عملکرد خوبی را هم ثبت کرده است. در بازی با ذوب آهن او از نظر کارشناسان سایت یازده بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و حالا در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص می‌گوید: این چیزها برای من مهم نیستند، من تمام تلاشم را می‌کنم تا نمایش خوبی داشته باشم و برای تیمم مثمرثمر ظاهر شوم. خداراشکر آقای دنیزلی از من راضی بودند و هواداران هم به همین شکل. باید تلاش کنم تا در هر بازی بهترین بازیکن زمین شوم. البته این را هم بگویم که اگر هر کدام از ما نمایش خوبی داریم، بدون شک ۱۰ بازیکن دیگر هم در آن تاثیرگذار هستند.

 

وی افزود: تراکتور مثل یک خانواده است و ما حاضریم برای موفقیت تیم هر کاری بکنیم. وقتی میبینیم هواداران پرتعداد ما در هر شهر از ما حمایت می‌کنند، واقعا روحیه میگیریم. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب پاسخ حمایت آن ها را بدهیم. بدون شک چیزی کمتر از قهرمانی سزاوار آن ها نیست.

 

تیکدری جوان درباره بازی با ذوب آهن نیز توضیح داد: در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم موقعیت های زیادی را هم به وجود بیاوریم اما هیچ یک گل نشدند. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

دفاع راست تراکتور در پایان گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مطمئنم که در آینده هم شرایط بهتر می‌شود اما باید تلاش کنیم که گلزنی کنیم. آقای دنیزلی به من و مدافع چپ تیم فرصت نفوذ داده و ما هم تلاش می‌کنیم تا ثمربخش باشیم.

دیدگاه‌ها