کد خبر : 1637231 | 26 شهریور 1398 ساعت 17:02 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

کامبک تماشایی فرنگی کار جوان مقابل تاسمورادوف

برنز شیرین نجاتی با شکست نفر سوم المپیک

علیرضا نجاتی با شکست حریف ازبکستانی قدرتمند خود، ایران را صاحب دومین مدال برنز در مسابقات جهانی کرد.

برنز شیرین نجاتی با شکست نفر سوم المپیک

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نجاتی که برای نخستین بار حضور در مسابقات جهانی کشتی فرنگی را تجربه می کند، بعد از درخششی که دیروز داشت، تنها با یک شکست در نیمه نهایی، عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان رفت.


با اینکه پیش بینی می شد این جوان کم تجربه ایرانی نتواند از پس حریف قدرتمند خود بربیاید،‌ او نمایش دلپذیری در این مبارزه داشت.


البته این تاسمورادوف بود که از غفلت نجاتی در ثانیه های ابتدایی استفاده کرد و او را به پُل زد. بعد از اینکه داوران 4 امتیاز به کشتی گیر ازبکستانی دادند، اعتراض مربیان ایرانی هم به ثمر ننشست تا کشتی 5 بر صفر شود.

 


نجاتی با انگیزه ای تحسین برانگیز و جنگندگی بالا برای جبران امتیازات از دست رفته،‌ دست به کار شد. این فرنگی کار جوان با اجرای فنون تماشایی 3 بار حریف خود را خاک کرد و یک امتیاز هم در حالت خاک از او گرفت تا کشتی 7-5 شود. نجاتی خیلی خوب توانست در یک دقیقه پایانی کشتی را کنترل کند و در نهایت برنده این مبارزه سخت شود.


فرنگی کار جوان ایرانی با این پیروزی به مدال برنز جهان رسید تا بعد از سعید عبدولی دومین برنزی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی 2019 لقب بگیرد.


این مدال برنز از یک جوان کم تجربه به محمد بنا هم خیلی چسبید و او حسابی بعد از کشتی شاد و خوشحال بود.

دیدگاه‌ها