کد خبر : 1637276 | 26 شهریور 1398 ساعت 20:21 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

خلا وجود گلزن در جمع سبزپوشان

خلعت؛ ستاره‌ای که ذوب‌آهن به آن احتیاج دارد

حالا ذوب‌آهن بیشتر از همه به بازگشت محمدرضا خلعتبری احتیاج دارد. مسئله ای که علیرضا منصوریان هم به آن اشاره کرده است.

خلعت؛ ستاره‌ای که ذوب‌آهن به آن احتیاج دارد

به گزارش "ورزش سه" ذوب‌آهن برای دومین بازی پیاپی علی رغم داشتن فرصت های متعدد گلزنی نتوانست دروازه حریف را باز کند تا این تیم برای دستیابی به اولین برد خود در لیگ نوزدهم باز بماند.

 

اما نکته قابل توجه در خط حمله ذوب‌‎آهن داشتن موقعیت‌های خوب گلزنی و عدم رسیدن به گل است. به طوریکه محمدرضا عباسی و علیرضا منظمی سه موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند و ذوبی‌ها را ناکام گذاشتند.

 

1435121

 

حالا حضور دوباره خلعتبری برای این تیم مهم است. همانطوری که علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی خود از اهمیت بازگشت این ستاره با تجربه سخن گفت و حرف از تغییر سرنوشت لیگ پس از بازگشت بازیکنانش زد. به وضوح می‌توان این را متوجه شد که ذوب‌آهن در خط حمله از نبود بازیکنی خلاق و چهارچوب شناس رنج می‌برد و همین امر به ضرر سبزهای دیار زاینده رود شده است. خلعتبری که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم با پارگی رباط صلیبی همراه شد، حالا دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و با پشت سر گذاشتن تمرینات مناسب آماده حضور در زمین است.

 

به نظر می‌رسد که منصوریان در جدال با نفت آبادان می‌تواند از خلعتبری چند دقیقه بازی بگیرد و به این ترتیب او را آماده جدال حساس با استقلال در هفته پنجم کند.

دیدگاه‌ها