کد خبر : 1637281 | 26 شهریور 1398 ساعت 20:47 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

آشتیانی: چون نظامی هستیم نباید هدف داشته باشیم؟

اظهارات تند مربی نیرو زمینی علیه داوران

آشتیانی گفت: از کمیته محترم داوران عاجزانه تقاضا داریم که فکری به حال داوری های بازیهای دسته اول کنند.

اظهارات تند مربی نیرو زمینی علیه داوران

به گزارش "ورزش سه" جواد آشتیانی مربی تیم نیروی زمینی در خصوص اشتباهات داوری علیه این تیم در بازی با نود ارومیه گفت: از کمیته محترم  داوران عاجزانه تقاضا داریم که فکری به حال داوری های بازیهای دسته اول کنند. چگونه است که 5 هفته تمام سر تیم ما را می‌برند و به راحتى حق تیم مظلوم نیروى زمینى خورده می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد. دیگر باید مدافع چگونه با دست به توپ ضربه بزند که داور پنالتی تشخیص بدهد. در دو صحنه پنالتی مسلم ما را نادیده گرفتند، با این شرایط واقعا باید به این نوع قضاوت شک کرد.

 

وی در ادامه گفت: چرا فکر می‌کنند این تیم چون نظامی است هدف خاصی در این فوتبال ندارد و انواع اقسام اشتباهات داوری در بازی‌هاى نیروى زمینى به نفع حریفان اتفاق می‌افتد. اتفاق خیلی تلخی که ما هر هفته داریم می‌بینیم عادت کردن اکثر  مربی ها به توهین به داوری و  تیم حریف است. اتفاقا این تیم ها با این ترفند امتیازات زیادی هم کسب کرده‌اند و حالا بالای جدول قرار دارند و به راحتی داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

آشتیانی در پایان گفت: واقعا باید به حال این فوتبال تاسف خورد وقتی برنامه هایی مثل نود و فوتبال یک را تعطیل می‌کنیم باید فکر این روزها باشیم. وقتی نظارتی نباشد قطعا حق تیم های کم بضاعتی مثل نیرو زمینی به راحتی خورده می‌شود. امیدواریم این اشتباهات غیر عمد بوده باشد و هرچه سریعتر به پایان برسد تا تیم‌ها بر اساس شایستگی در جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها