کد خبر : 1637287 | 26 شهریور 1398 ساعت 21:04 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا نمی خواست قراردادش را با یونایتد تمدید کند

خبرگزاری تایمز فاش کرد که داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد، تا آخرین لحظات قصد تمدید قرارداد با این تیم را نداشته است.

دخیا نمی خواست قراردادش را با یونایتد تمدید کند


به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا،دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد، که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به این تیم پیوست، طی فصول اخیر همواره یکی از مهره های تاثیرگذار منچستر بوده است.


او تا کنون پنج بار نیز در تیم منتخب فصل جزیره جای داشته است. البته با وجود این بار فنی بالا، همواره حواشی بسیار زیادی حول محورفروش یا تمدید قرارداد او مطرح بوده است. اتفاقی که طی این فصول در بعضی مواقع هم باعث خشم هواداران یونایتد نسبت به او شده است. دخیا که تا همین چند روز پیش تنها یک سال از قراردادش با منچستر باقی مانده بود و حواشی زیادی در مورد عدم توافق او با مسئولان منچستر برای تمدید قراردادش مطرح شده بود، در نهایت راضی به ماندن در جمع شیاطین سرخ شد و در نهایت قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با این تیم تمدید کرد.

 

1434781


حالا اما با گذشت چند روز از تمدید قرارداد او با منچستر، خبرگزاری تایمز در گزارشی عنوان کرد که دخیا تا آخرین لحظات قصد تمدید قرارداد خود را نداشته است. تایمز در گزارش خود اینگونه عنوان کرده است که: " دخیا تمایلی به تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد نداشت‌. او گمان می کرد باشگاه جاه طلبی خود را از دست داده و در مسیر درستی قرار ندارد. دخیا نمی خواست قراردادش را تمدید کند مگر این که مطمئن شود باشگاه دوباره برای قهرمانی در لیگ جزیره مصمم است. در همین رابطه او پس از صحبت با مسئولان یونایتد متقاعد شد که باشگاه عزم خود را برای تغییر جزم کرده است ، به همین خاطر حاضر به ماندن در جمع شیاطین سرخ شد."


تایمز همچنین در انتها اظهار داشته:" دخیا حالا به دنبال این است که پاسخ اعتماد سولسشر را بدهد و اشتباهات گذشته خود در فصول قبل، در بازی هایی مثل بارسلونا، چلسی و آرسنال را جبران کند."

دیدگاه‌ها