کد خبر : 1637312 | 26 شهریور 1398 ساعت 23:05 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو سیمئونه و واکنش به ژست فصل قبل رونالدو

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در مورد اتفاقات پرحاشیه فصل قبل مقابل یوونتوس صحبت کرد.

دیگو سیمئونه و واکنش به ژست فصل قبل رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه پس از پیروزی تیمش در بازی رفت مقابل یوونتوس ژست توهین آمیزی از خود نشان داد و کریستیانو رونالدو در بازی برگشت و بعد از هت تریک همان رفتار را تکرار کرد. حالا سیمئونه در مورد آن بازی و البته دیدار فردا شب دو تیم صحبت کرده است.

 

سیمئونه در مورد یوونتوس و تکرار بازی سال قبل گفت: "یوونتوس همیشه یک تیم مبارزه طلب است و بازیکنان با پتانسیل بالا و خوبی در اختیار دارد. در مورد بازی فردا ایده گرفتن از دو بازی سال گذشته دشوار خواهد بود؛ زیرا سبک کاری مائوریتسیو ساری متفاوت است.

 

1435151

 

فوتبال همیشه فوتبال است و همه چیز می تواند تغییر کند. به عملکرد سال گذشته آژاکس و ما در سال 2014 نگاه کنید. گاهی برخی تیم ها عملکردی از خود ارائه می دهند که از آنها انتظار نمی رود. هر رقیبی می تواند مشکلاتی ایجاد کند و ما در تلاش هستیم تا با این نوع رقابت ها انطباق داشته باشیم."

 

تجزیه و تحلیل آخرین شکست در لالیگا؟ در موردجزئیات با بازیکنان بحث شده، نه با شما. در مواردی باید بهبود یابیم و در بسیاری از موقعیت ها ما باید بهتر کار کنیم.

 

آماده شدن برای بازی کردن مقابل کریستیانو رونالدو بسیار سخت است زیرا او در امر گلزنی خیلی خطرناک بوده و در مقابل دروازه مانند یک حیوان خطرناک است. بازی کردن مقابل رونالدو آسان نیست اما ما در گذشته هم در مقابل او پیروز شده و هم شکست خورده ایم. رونالدو کارنامه فوق العاده ای دارد و در هر شرایطی در نزدیکی محوطه ایجاد خطر می کند و کنترل وی آسان نیست.

 

ژست سال قبل؟ وقتی رونالدو در بازی برگشت چنین حرکتی را انجام داد، لابد همان احساسی را داشت که من هنگام بروز چنین رفتاری داشتم."

دیدگاه‌ها