کد خبر : 1637316 | 26 شهریور 1398 ساعت 23:24 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 1 - 1 اسلاویا؛ شروع ضعیف نراتزوری در خانه

اینتر در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با نتیجه 1-1 مقابل اسلاویاپراگ متوقف شد.

اینتر 1 - 1 اسلاویا؛ شروع ضعیف نراتزوری در خانه

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در خانه خود در اوقات اضافی به گل تساوی رسید تا شروع نه چندان خوبی را تجربه کرده و در خانه مقابل حریف گمنام خود متوقف شود.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد تا بعد از چند حمله در دقیقه 10 به گل اول دست یابد اما ضربه سر دی فرای روی ارسال سنسی به بیرون رفت. در دقیقه 16 اینتر تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه زمینی لائوتارو مارتینز از گوشه محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه اسلاویا راهی بیرون شد.

 

لحظاتی بعد روملو لوکاکو در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 25 و روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، دی آمبریزیو می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او به زیبایی توسط کولار مهار شد و بهترین موقعیت اینتر در نیمه اول از دست رفت.

 

1435154

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در اواخر نیمه اول ضربه محکم دی آمبریزیو از پشت محوطه از بالای دروازه اسلاویا به بیرون رفت و نیمه نخست علیرغم برتری اینتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در همین ابتدای نیمه دوم و روی اشتباه دروازه بان اسلاویا اینتر صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد اما کولار خودش اشتباهش را جبران کرده و ضربه مارتینز را مهار کرد.

 

در دقیقه 54 اسلاویا موقعیت خوبی برای زدن گل اول به اینتر داشت اما ضربه استانچیا از پشت محوطه با عکس العمل زیبای هندانوویچ همراه شد.

 

اما در دقیقه 63 و بر خلاف انتظار اسلاویاپراگ به گل اول رسید. ضربه زلنی از درون محوطه با مهار فوق العاده هندانوویچ همراه شد اما در ریباند اولاینکا موفق به زدن ضربه نهایی شد و گل اول اسلاویا به ثمر رسید.

 

1435155

 

1435153

 

در دقیقه 68 استانچیا تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه اینتر به بیرون رفت. در دقیقه 77 نیکولا بارلا در پشت محوطه اسلاویا صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد اینتر با ضربه محکم دی آمبریزیو از پشت محوطه می توانست به گل اول دست یابد اما سنگربان اسلاویا توپ را دور کرد.

 

اما در دقیقه 91 اینتر به گل تساوی دست یافت. ضربه آزاد سنسی به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند بارلا با یک ضربه والی دروازه اسلاویا را باز کرد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها