کد خبر : 1637336 | 27 شهریور 1398 ساعت 01:37 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: حسم به من گفت توپ کجا می رود

مارک آندره تراشتگن ناجی بارسلونا در زمین دورتموند بود و توانست با مهار پنالتی رویس، آبی اناری ها را از جهنم وست فالن به سلامت خارج کند.

تراشتگن: حسم به من گفت توپ کجا می رود

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند در دیداری که شایسته پیروزی در آن بود، برابر بارسا به تساوی بدون گل دست یافت. زردها در زمین خود تیم برتر میدان بودند و حتی دقیقه 57 یک پنالتی را توسط مارکو رویس از دست دادند. در واقع این مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی بارسا بود که با یک واکنش عالی پنالتی را مهار کرد. تراشتگن چند سیو عالی دیگر هم داشت تا یک تنه دورتموند را از رسیدن به سه امتیاز محروم کند.

نکته جالب اینکه تراشتگن در لیگ قهرمانان از شش پنالتی که به سمتش شلیک شده، موفق به مهار 4 پنالتی شده است.

 

 

1435191

 

 

تراشتگن در پایان بازی گفت:« دورتموند موقعیت های گل مسلمی داشت و ما نتوانستیم در زمین سازماندهی مناسبی داشته باشیم. دورتموند کار را برای ما سخت کرد و به سختی می توان برابر حملات این تیم مقاومت کرد. آنها تیم بسیار باکیفیتی هستند. در مجموع خوشحالم که با یک امتیاز اینجا را ترک می کنیم.»

 

گلر آلمانی بارسا در مورد مهار پنالتی گفت:« محاسبه اینکه توپ کجا می رود دشوار بود با این حال حس کردم رویس کدام سمت را نشانه رفته است و خوشحالم که توانستم مانع گل شدن پنالتی شوم. مردم از توانایی های من مطلعند و می دانند که هدف من این است که همیشه 100 درصد آماده باشم.»

 

تراشتگن در پایان گفت:« در هر صورت معتقدم به اندازه کافی خوب بازی کردیم هرچند در برخی زمینه ها باید بهتر شویم. مساوی نتیجه منصفانه ای بود و حالا باید به بازی های بعدی فکر کنیم.»

 

 

 

1435190

 

دیدگاه‌ها