کد خبر : 1637337 | 27 شهریور 1398 ساعت 02:00 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از تساوی مقابل دورتموند

والورده: اینجا خیلی عذاب کشیدیم

ارنستو والورده سرمربی بارسا خوشحال است که در یک بازی دشوار و سخت توانسته تیمش را با یک امتیاز از زمین خارج کند.

والورده: اینجا خیلی عذاب کشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین بازی فصل خود در لیگ قهرمانان در زمین بروسیا دورتموند به تساوی بدون گل دست یافت. میزبان تیم برتر میدان بود و تراشتگن با مهار یک ضربه پنالتی، نقش اصلی را در فرار بارسا از شکست ایفا کرد.

 

 

1435206

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« نتیجه در هر صورت مساوی شد ولی باید یادآور شوم که خیلی عذاب کشیدیم. البته انتظار این همه فشار از سوی دورتموند را داشتیم. از حیث مالکیت توپ بهتر بودیم ولی دورتموند حملات خطرناک تری داشت. ما هم در زدن ضربات نهایی بی دقت بودیم و هم موقعیت های کمتری داشتیم. در مجموع بازی دشواری بود و باید بگویم که آنها در خانه مثل یک دیوار رسوخ ناپذیر هستند.»

 

والورده ادامه داد:« نیمه دوم در مقطعی چند موقعیت خوب گلزنی به دورتموند دادیم. به خصوص روی ضدحملات خیلی سریع و با برنامه بودند. همین کار را برای ما دشوار کرده بود. در دادن پاس های نهایی خوب نبودیم و به همین دلیل موقعیت های گل زیادی ایجاد نکردیم. اگر آن توپ دقیقه پایانی مسی گل می شد، خوشحال تر می شدیم.»

 

 

1435189

 

 

تراشتگن:« در لالیگا از او انتقاد می شد که زیاد گل دریافت کرده است ولی او امشب عالی بود. همه می دانیم که چه گلر بزرگی در اختیار داریم و امشب سودش را نیز بردیم.»

 

لیونل مسی:« او اصلا پیش فصل نداشت و هنوز روی فرم نیست. لئو در دیداری به میدان رفت که ریتم و سرعتی باورنکردنی داشت و خوب هم کار کرد. مسی هنوز آماده نیست ولی به خوبی خودش را در جریان بازی قرار داد. این اولین 30 دقیقه فصل مسی بود و همچنین اولین بازی ای که سوارز کامل در میدان بود.»

 

 

1435196

 

دیدگاه‌ها