کد خبر : 1637339 | 27 شهریور 1398 ساعت 02:18 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: هنوز با مسی و سوارز هماهنگ نیستم

آنتوان گریزمان معتقد است هنوز به زمان بیشتری برای تطابق با سبک بازی بارسلونا نیازمند است.

گریزمان: هنوز با مسی و سوارز هماهنگ نیستم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان امشب در مصاف با دورتموند شب درخشانی را پشت سر نگذاشت و تقریبا نتوانست کار خاصی انجام دهد. او در نیمه اول یک بخت گلزنی داشت که با دخالت متس هوملس توپ راهی کرنر شد. در نیمه دوم با ورود مسی به زمین، برای اولین بار شاهد حضور مثلث مسی، سوارز و گریزمان در زمین بودیم ولی به نظر این مثلث هنوز به زمان بیشتری برای هماهنگی نیازمند است.

 

 

1435199

 

 

ستاره فرانسوی بارسا در مورد تساوی برابر دورتموند گفت:« تراشتگن یک پنالتی مهار کرد و سیوهای خوب دیگری هم داشت. مقابل دروازه دورتموند عملکرد خوبی نداشتیم و در بازی های بعدی باید از این حیث بهتر شویم. باید بیشتر کار کنیم ولی در نهایت یک امتیاز از زمین دورتموند هم ارزش بالایی دارد.

بازی های خارج از خانه در لیگ قهرمانان همیشه متفاوت است. هواداران دورتموند به حریف فشار زیادی تحمیل می کنند و دورتموند در زمین خودش با اعتماد به نفس بالایی بازی می کرد. در چنین جوی موقعیت های گل زیادی نداشتیم و این طبیعی بود.»

 

گریزمان ادامه داد:« این دومین ماه حضورم در بارسا است و هنوز باید به سبک بازی این تیم عادت کنم. باید به هماهنگی بیشتری با مسی، سوارز و دمبله برسم و حرکات شان را پیش بینی کنم. همینطور آنها باید به شناخت بیشتری نسبت به من برسند. باید در زمین متحد باشیم.»

 

1435201

دیدگاه‌ها