کد خبر : 1637352 | 27 شهریور 1398 ساعت 09:37 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

یا سلام یا علیک یا سالم!(عکس)

تیم آبی پوش شهر ریاض موفق شد تا با درخشش سالم الدوساری وینگر عربستانی خود در برابر الاتحاد پیروز و حریف ژاوی و شاگردانش در مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش ورزش سه، تیم الهلال و الاتحاد عربستان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و درنهایت تیم الهلال موفق شد تا با نتیجه ۳ بر ۱ برابر تیم دیگر عربستانی پیروز شود و حریف السد در مرحله نیمه نهایی شود.


تیم الاتحاد خیلی زود و با گل زیاد الصحفی توانست در زمین حریف پیش بیفتد اما گل کاریلو مهاجم الهلال روی پاس سالم الدوساری در دقایق پایانی نیمه اول بازی را  به تساوی  کشاند.


در نیمه دوم نیز سالم الدوساری ستاره تیم موفق شد تا با یک ضربه سر روی سانتر دقیق کاریلو الهلال را جلو بیندازد و گل جووینکو  هافبک ایتالیایی در دقیقه ۷۸ تیر خلاص را به قلب سییرا و شاگردانش زد تا الهلال سومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات باشد.


دوساری که این روزها برای تیم ملی کشورش نیز مثمر ثمر است در بازی شب گذشته بازهم درخشید تا هواداران الهلال به داشتنش افتخار کنند و در شبکه های اجتماعی برای او غوغا کنند. دوساری که سابقه حضور در لالیگا را دارد امیدوار است به فینال آسیا راه یابند.

 

1435235

 

1435236

 

1435237

دیدگاه‌ها