کد خبر : 1637413 | 27 شهریور 1398 ساعت 13:30 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

اولین حضور یک سرمربی آمریکایی در لیگ قهرمانان

جسی مارش، سرمربی سالزبورگ اتریش بعد از پیروزی شگفت‌انگیز 6-2 تیمش مقابل خنک به اولین سرمربی آمریکایی حاضر در لیگ قهرمانان تبدیل شد.

اولین حضور یک سرمربی آمریکایی در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، جسی مارش، سرمربی سالزبورگ اتریش دیروز موفق شد برای فوتبال آمریکا تاریخسازی کرده و نامش را به عنوان اولین سرمربی آمریکایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا در کتابهای تاریخ به ثبت برساند. تیم مارش، سالزبورگ موفق شد در یک بازی برتر به نتیجه‌ای غیرمنتظره دست یافته و حریف بلژیکی‌اش خنک را در خانه 6-2 شکست دهد تا مربی آمریکایی این تیم اولین قدم در لیگ قهرمانان را محکم بردارد.

 

1435321

 

مارش در آمریکا هدایت تیم نیویورک ردبولز را به عهده داشته و در سال 2015 جایزه بهترین مربی سال آمریکا را بدست آورده بود. مارش بعد از آن به مدت یک فصل به عنوان دستیار سرمربی لایپزیش فعالیت کرده و سپس به اتریش رفت تا سکان هدایت سالزبورگ را به عنوان سرمربی به دست بگیرد.

 

این سرمربی آمریکایی در چند ماه حضورش در این باشگاه اتریشی نتایج خیلی خوبی بدست آورده است. اوج این روند موفق برای جسی مارش دیشب و در اولین حضور او در لیگ قهرمانان اتفاق افتاد. زمانی که شاگردان مارش موفق شدند حریف بلژیکی خود خنک را با نتیجه 6-2 شکست دهند تا اولین حضور یک سرمربی آمریکایی در لیگ قهرمانان با یک پیروزی کوبنده و پر گل آغاز شود.

 

دیدگاه‌ها