کد خبر : 1637473 | 27 شهریور 1398 ساعت 17:32 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید بپذیریم نتوانستند قانون 10-90 را پیاده کنند؛

عالیشاه: مقابل استقلال غرور نخواهیم داشت

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می گوید اگرچه شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است ولی بازیکنان دچار غرور نمی شوند و برای کسب سه امتیاز بازی می جنگند.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان و در رابطه با این سوال که دربی خیلی زود فرا رسیده، اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: مطمئنا دوست داشتیم چند هفته دیرتر برگزار شود تا تیم ها به آمادگی لازم برسند. اینطوری بازی جذابی هم می شد. با این حال قرعه کشی شده و کاری نمی توان کرد. امیدوارم مردم ما یک بازی خوب و جذاب ببینند و از بازی دو تیم لذت ببرند. ما هم تمام تلاشمان را می کنیم که سه امتیاز را بگیریم.


عالیشاه در مورد 50-50 شدن بازی بیان کرد: اگر طبق روال روز دنیا 90-10 می شد بهتر بود ولی نمی توان کاری کرد، چون زیرساخت ها فراهم نشده و باید با این موضوع کنار بیاییم. نمی توانستند جمع و جور کنند؛ این یک واقعیت است و مطمئنا با این وصف به نفع هر دو تیم است.


از عالیشاه در رابطه با شرایط دو تیم قبل از دربی پرسیده شد معمولا تیم هایی که نتایج ضعیف تری کسب کرده اند، در دربی تیم مقابل را غافلگیر می کنند. او توضیح داد: اصلا دربی ربطی به این قضایا ندارد. این حرف شما را تایید می کنم، خیلی وقت ها این اتفاق افتاده است ولی من فکر می کنم ما شرایط خوبی داریم. نه اینکه غرور ما را بگیرد و برای خودمان بازی کنیم. باید برای اینکه سه امتیاز را بگیریم، بجنگیم.

 

دیدگاه‌ها