کد خبر : 1637476 | 27 شهریور 1398 ساعت 17:36 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

علیپور آقای گل تیم ماست؛

نوراللهی: بازوبند چند دقیقه دست من امانت بود

هافبک تیم پرسپولیس معتقد است شرایط نامناسب استقلال تاثیری بر بازی دربی نمی گذارد و پیش بینی این بازی دشوار است.

نوراللهی: بازوبند چند دقیقه دست من امانت بود

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی در حاشیه تمرین پرسپولیس درباره بازی دربی گفت: دربی همیشه یک بازی خاص بوده است برای هر دو تیم. فکر نمی کنم مهم  باشد قبل از دربی چه تیمی نتیجه گرفته و چه تیمی نتیجه نگرفته است. مهم این است که کدام تیم از موقعیت هایش استفاده می کند و تلاش بیشتری می کند. امیدوارم که تمام تلاشمان را بکنیم و این دو سه روز هم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

 

او در مورد احتمال کاپیتانی در دربی نیز افزود: دیروز هم گفتم که کاپیتانی یک امانت در دست من بود. آقا سید کاپیتان اول ما و آقای ماهینی و آقای عالیشاه بزرگان تیم ما هستند. بازوبند چند دقیقه ای دست من امانت بود و باعث افتخار من بود. امیدوارم که بتوانم در این بازی بزرگ به تیمم کمک کنم تا بتوانیم سه امتیاز را هم به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: به نظرم چون هفته های ابتدایی لیگ هم هست، تیم ها هنوز به آمادگی خاص خود نرسیده اند. شرایط یک مقدار سخت است ولی امیدواریم دربی خیلی قشنگی ببینیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم هواداران پرسپولیس در آخر بازی خوشحال باشند.

هافبک تیم پرسپولیس و گلزن دربی قبل، خطاب به خبرنگاری که از او درباره قول گلزنی مجدد پرسیده بود، گفت: مهم نیست من گل بزنم یا کسی دیگر. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. همه تلاششان را می کنند و امیدواریم بتوانیم سه امتیازهای هفته های ابتدایی فصل را جمع کنیم تا بتوانیم دوباره در آخر فصل به قهرمانی برسیم.

 

نوراللهی درباره انتقاد از مهاجمان تیم پرسپولیس در این هفته ها اظهار داشت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم. علی که آقای گل تیم ما است و بازیکن فوق العاده ای است و همچنین جونیور که اضافه شده است. امیدوارم ما هافبک ها بتوانیم موقعیت های خیلی خوبی برایشان خلق کنیم تا آنها هم بتوانند گلزنی کنند.

 

او در مورد احتمال بخشیده شدن محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: من اطلاعاتی از این قانون ها و تصمیم ها ندارم.


نوراللهی در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون پیش بینی نتیجه بازی گفت: پیش بینی نتیجه که سخت است اما تمام تلاشمان را می کنیم که پرسپولیس برنده باشد.

دیدگاه‌ها