کد خبر : 1637571 | 28 شهریور 1398 ساعت 01:24 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو 2-2 یوونتوس: خنده آخر برای سیمئونه

اتلتیکو مادرید و یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی، به تساوی 2-2 رضایت دادند.

اتلتیکو 2-2 یوونتوس: خنده آخر برای سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید برگزار شد، ابتدا این یوونتوس بود که با دو گل پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان اتلتیکو توانستند دو بار دروازه وویژک شزنی را باز کنند و از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شود.

در دقیقه 11، ژوائو فیلیکس که پشت محوطه جریمه یوونتوس صاحب موقعیت شده بود، بعد از حرکت بین 5 مدافع حریف، ضربه ای خطرناک به سمت دروازه زد که شزنی به هر شکل ممکن مانع از باز شدن دروازه بیانکونری شد.

 

1435497

 

در ادامه این بازیکنان اتلتیکو بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. پس از آن نوبت بازیکنان یوونتوس بود که تا اندازه ای پیش کشیدند اما آنها هم موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند. دقایق پایانی نیمه اول هم با ضرباهنگی نسبتا کند دنبال شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ضدحمله بود که گونسالو ایگواین در سمت راست محوطه جریمه اتلتیکو صاحب توپ شد و سپس با یک پاس در عرض، خوان کوادرادو را در سمت دیگر زمین صاحب موقعیت کرد. این ستاره کلمبیایی هم بعد از یک حرکت تکنیکی، با ضربه ای تماشایی، توپ را به طاق دروازه یان اوبلاک کوبید.

 

1435534

 

بعد از این گل بازیکنان اتلتیکو پیش کشیدند اما باز هم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد کنند. در دقیقه 60، سرانجام اتلتیکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه سر خیمنز روی ارسال دقیق کوکه، از بالای دروازه به بیرون رفت.

در حالی که ضرباهنگ بازی برای دقایقی افت کرد، این یوونتوس بود که در دقیقه 65، به گل دوم رسید. حرکت خوب ساندرو از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه اتلتیکو، با ضربه سر بلیز ماتوئیدی همراه شد و اختلاف به دو گل افزایش پیدا کرد.

 

1435535

 

اتلتیکو که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، حملاتش را با شدت بیشتری دنبال کرد و تنها 5 دقیقه بعد یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه یوونتوس بود که خیمنز با ضربه سر توپ را برای ساویچ فراهم کرد و او هم در دهانه دروازه، توانست به راحتی کار را تمام کند.

چیزی نمانده بود که  یوونتوس در دقیقه 74 بار دیگر اختلاف را به دو افزایش بدهد اما دو واکنش عالی از اوبلاک در مقابل ضربات ایگواین و ماتوئیدی، اجازه نداد دروازه اتلتیکو برای بار سوم باز شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 82، اتلتیکو تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه دیدنی ویتولو را شزنی با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد.

در دقیقه 83، توپ در محوطه جریمه یوونتوس به دست بونوچی برخورد کرد اما داور هلندی دستور به ادامه کار داد؛ تصمیمی که با اعتراض شدید بازیکنان اتلتیکو همراه شد.

 

1435554

 

هرچه به پایان بازی نزدیک می شدیم، فشار حملات اتلتیکو بیشتر می شد تا اینکه در دقیقه 90، این تیم سرانجام به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که هررا بالاتر از بازیکنان حریف توانست با ضربه سری دیدنی، توپ را به گوشه دروازه شزنی بفرستد.

 

1435555

تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل برتری در وقت های اضافه ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 90+5، یووه به گل سوم برسد اما رونالدو که با حرکتی دیدنی برای خود موقعیت ایجاد کرده بود، ضربه ای زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها