کد خبر : 1637572 | 28 شهریور 1398 ساعت 01:27 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاختار 0-3سیتی: سه امتیاز راحت برای پسران پپ

منچسترسیتی در اولین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ موفق شد با نتیجه 3-0 شاختار دونتسک را شکست بدهد.

شاختار 0-3سیتی: سه امتیاز راحت برای پسران پپ

به گزارش "ورزش سه"، تیم پپ گواردیولا که با بحران مصدومیت مدافعان میانی روبرو است، در این دیدار نه تنها توانست سه بار دروازه حریف اوکراینی را باز کند، که دروازه شان را هم بسته نگه داشتند تا یک پیروزی بی نقص را جشن بگیرند.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 1، روی ارسال کوین دی بروین، رودری با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی دیگر نتوانستند موقعیت دیگری روی دروازه حریف ایجاد کنند. پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که برای دقایقی ابتکار عمل را در دست بگیرند ولی این روند خیلی طول کشید و بازیکنان سیتی بار دیگر به تیم برتر میدان تبدیل شدند و سرانجام در دقیقه 24 به گل رسیدند.

 

1435551

 

روی یک حرکت تیمی بود که بازیکنان سیتی ابتدا خط دفاعی حریف را به هم ریختند و سپس ایلکای گوندوگان شوتی زد که توپ به تیر دروازه حریف برخورد کرد و توپ برگشتی را ریاض محرز تبدیل به گل اول بازی کرد.

بعد از این گل هم بازیکنان سیتی به حملات شان ادامه دادند اما در دقیقه 34 این شاختار بود که می توانست به گل تساوی برسد ولی مورائس در موقعیت تک به تک با ادرسون، نتوانست دروازه بان سیتی را مغلوب کند.

در مقابل این سیتی بود که در دقیقه 38 به گل دوم رسید. روی پاس محرز بود که گوندوگان صاحب موقعیت شد و این هافبک آلمانی این بار با ضربه ای محکم، توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.

 

1435552

 

چند دقیقه بعد سیتی فرصت داشت که به گل سوم برسد اما دی بروین که روی پاس در عمق گابریل ژسوس صاحب موقعیت شده بود، توپ را به تور کنار دروازه کوبید.

در دقایق پایانی نیمه اول شاختار این فرصت را داشت که یکی از گل های خورده را جبران کند ولی این اتفاق نیفتاد و سیتی با برتری 2-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و این شاختار بود که ابتدا در دقیقه 50 صاحب موقعیت شد ولی باز هم مورائس در موقعیتی مناسب، توپ را به بیرون زد. دو دقیقه بعد سیتی فرصت داشت تا به گل سوم برسد ولی ضربه استرلینگ به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه این بازیکنان سیتی بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حتی در دقیقه 63 به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. اما تلاش شاگردان پپ برای رسیدن به گل سوم سرانجام در دقیقه 74 نتیجه داد. روی یک حمله سریع بود که با پای دی بروین، گابریل ژسوس با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه پای چپ نه چندان محکم، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1435553

 

در دقایق پایانی بازی کمی از تب و تاب افتاد و دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل های بعدی انجام ندادند و در پایان سیتی با همان سه گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها