کد خبر : 1637582 | 28 شهریور 1398 ساعت 01:23 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3 - 0 ستاره سرخ؛ شروع درخشان باواریایی ها

بایرن مونیخ در شبی که بسیار خوب بازی کرد، با سه گل ستاره سرخ بلگراد را شکست داد.

بایرن 3 - 0 ستاره سرخ؛ شروع درخشان باواریایی ها

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان این فصل موقعیت های فراوانی را از دست داد، اما در نهایت موفق شد با گل های کینگزلی کومان، رابرت لواندوفسکی و توماس مولر ستاره سرخ را مغلوب کند.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دو می توانست به گل برسد، اما ضربه کوتینیو از پشت محوطه توسط بورخان مهار شد.

 

یک بار دیگر همین اتفاق در دقیقه 14 رخ داد و این بار نیز ضربه ستاره برزیلی بایرن از سمت چپ با مهار گلر ستاره سرخ همراه شد.

 

در دقیقه 21 و روی ارسال هرناندز، فیلیپ کوتینیو در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 32 و در یک فرصت خوب، ابتدا پریشیچ و بعد تولیسو اقدام به شوت زدن کردند و هر دو بار حضور به موقع مدافعان ستاره سرخ دروازه را نجات داد.

 

اما در دقیقه 35 بایرن با ارسال تماشایی پریشیچ از سمت چپ و ضربه سر فوق العاده کینگزلی کومان موفق شد دروازه ستاره سرخ را باز کند.

 

1435516

 

1435515

 

در اواخر نیمه اول و روی پاس پریشیچ، کوتینیو تا آستانه گل دوم پیش رفت اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 بایرن مونیخ به پایان برسد.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و همان ابتدا یک بار دیگر کوتینیو از گوشه محوطه اقدام به شوت زدن کرد اما ضربه او با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 53 تولیسو از درون محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما وی بدشانس بود زیرا ضربه او به دیرک دروازه ستاره سرخ برخورد کرد.

 

در دقیقه 65 بایرن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ابتدا ضربه پریشیچ به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند لواندوفسکی در موقعیتی بسیار خوب نتوانست گلزنی کند.

 

1435513

 

دقایقی بعد ستاره سرخ می توانست پاسخ فرصت سوزی های بایرن را بدهد اما ضربه مارین با حداقل اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در نهایت بایرن در دقیقه 80 به گل دوم هم رسید. ناهماهنگی عجیب مدافعان ستاره سرخ باعث شد لواندوفسکی مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 89 بایرن فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه لواندوفسکی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 91 و روی ارسال تیاگو، توماس مولر با یک ضربه والی موفق به زدن گل سوم شد تا بازی با نتیجه 0-3 به سود بایرن به پایان برسد.

دیدگاه‌ها