کد خبر : 1637612 | 28 شهریور 1398 ساعت 10:44 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفته چهارم QSL قطر

دربی ایرانی‌ها در صدر و قعر جدول

در شب آغازین هفته چهارم لیگ ستارگان قطر تیم های صدرنشین و قعرنشین این فصل در حضور ستاره های ایرانی خود به مصاف هم می روند.

به گزارش "ورزش سه"، از امشب بازی های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر در حالی آغاز می شود که رویارویی العربی صدرنشین با الشحانیه قعرنشین آن هم در حضور دو ستاره ملی پوش ایرانی همه نگاه ها را به ورزشگاه اختصاصی عقاب های سرخ دوحه جلب کرده است.


العربی با سرمربی سابق تیم ملی ایسلند و ستاره هایی که این فصل به خدمت گرفت با کسب 7 امتیاز از سه بازی گذشته و تفاضل گل بهتر نسبت به سایر رقبا طعم صدرنشینی را در همین روزهای ابتدایی فصل چشید تا بلکه بعد از سال ها به روزهای اوج گذشته بازگردد. پورعلی گنجی به عنوان یکی از ستاره های اصلی در ساختار تدافعی از جمله نفرات کلیدی این فصل العربی قلمداد می شود که امشب تقابل او با هم تیمی و دوست صمیمی اش در الشحانیه جالب توجه خواهد بود.


رامین رضائیان در دومین فصل حضور در الشحانیه همچنان در جناح راست این تیم بحران زده بازیکنی بدون جانشین نشان می دهد و بنا به نوشته استادالدوحه امروز یکی از امیدهای اصلی برای فرار از شرایط بحرانی در اردوی الشحانیه محسوب می شود. این تیم با سه شکست در انتهای جدول جاخوش کرده و ناکامی در بازی امروز می تواند زمینه ساز تغییرانی در نیمکت رهبری الشحانیه باشد.

 

1435586

دیدگاه‌ها