کد خبر : 1637620 | 28 شهریور 1398 ساعت 11:20 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

شگفتی کارشناسان انگلیسی از گل زیبای گرت بیل

مارتین کیون، اسطوره فوتبال انگلیس می‌گوید از گل مردود اعلام شده گرت بیل مقابل PSG آنقدر تحت تاثیر قرار گرفته که اگر مدافع PSG می‌بود قبول شدن گل بیل توسط داور را با کمال میل می‌پذیرفت.

شگفتی کارشناسان انگلیسی از گل زیبای گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پاریس مقابل PSG قرار گرفت و با یک شکست سنگین 3-0 بدرقه شد. ولی گل زیبایی که گرت بیل، ستاره ولزی رئال در این بازی به ثمر رساند ولی توسط داور مردود اعلام شد یکی از جنجالی‌ترین و زیباترین لحظات این بازی را رقم زد.

 

1435602

 

زمانی که رئال با نتیجه 2-0 از تیم پاریسی عقب افتاده بود گرت بیل با یک حرکت انفرادی خارق‌العاده توپ را با یک ضربه والی به شکلی زیبا از روی سر کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن عبور داد تا رئال به کم شدن فاصله‌اش با PSG امیدوار باشد. اما بازپخش صحنه به ثمر رسیدن گل نشان داد که بیل از دست خود استفاده کرده تا  پیش از زدن شوتش، توپ را تحت کنترل در بیاورد.

 

1435601

 

آنتونی تیلور، داور انگلیسی بازی با VAR مشورت کرده و گل را مردود اعلام کرد. هواداران پاریسی که کمی پیش از آن شاهد به ثمر رسیدن گل دوم تیم‌شان توسط آنخل دی‌ماریا بودند از این تصمیم داور بسیار خوشحال شده و شادی کردند.

 

1435598

 

1435599

 

ولی مارتین کیون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه آرسنال که برای کارشناسی بازی در شبکه BT حضور یافته بود بعد از این صحنه گفت:" من اگر بازیکن پاری سن ژرمن بودم با کمال میل حاضر بودم داور این گل گرت بیل را قبول کند".

 

1435600

 

بعد از آن دیگر کارشناس حاضر در استودیو، ریو فردیناند در این باره گفت:" گل گرت بیل اگر مردود نمی‌شد می‌توانست شرایط بازی را به کل عوض کند. گلی که پیش از پایان نیمه اول به ثمر رسیده بود و می‌توانست ورق را به نفع رئال برگرداند ولی خب، این اتفاق نیفتاد".

 

دیدگاه‌ها