کد خبر : 1637688 | 28 شهریور 1398 ساعت 15:58 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی برترین‌های مرحله نهایی مسابقات سلاح بادی

مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح‌های بادی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با معرفی نفرات برتر رشته تفنگ به پایان رسید.

معرفی برترین‌های مرحله نهایی مسابقات سلاح بادی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، این دوره از رقابت‌ها امروز 28 شهریورماه در رشته تفنگ آقایان و بانوان و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که طی آن نفرات برتر معرفی و شناخته شدند.
 

در رده سنی جوانان و نوجوانان تفنگ بادی بانوان، آرمینا صادقیان از ایلام، ساینا تیموری از آذربایجان غربی و الهه علی نژاد از تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

 

در رده سنی بزرگسالان نیز، نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، فاطمه کرم زاده از بوشهر و مریم زابلی زاده از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان و نوجوانان، علی گرمابی از خراسان رضوی، امیرسیاوش ذوالفقاریان از سمنان و یاسین هادی زاده از مازندران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

 

در همین رشته و رده سنی بزرگسالان نیز، امیر محمد نکونام از تهران، حسین باقری از اصفهان و پوریا نوروزیان از ایلام عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

 

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ نیز در مسابقات حضور داشت تا با ارزیابی رکوردها ترکیب تیم ملی را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص کند. از نکات دیگر این مسابقات می‌توان به غیبت الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ اشاره کرد که تمرینات خود را در تفنگ سه وضعیت برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا انجام می دادند. با توجه به کسب دو سهمیه ایران در بخش تفنگ بادی الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ برای کسب سهمیه المپیک در تفنگ سه وضعیت آماده می شوند.

 

علی دادگر رئیس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رئیس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، الهام هاشمی و احمد نجفی سرمربیان تیم ملی در مراسم اهدای جوایز نقدی( نفر اول یک میلیون تومان، نفر دوم هشت صد هزار تومان و نفر سوم شش صد هزار تومان)، مدال و احکام ورزشکاران حضور داشتند.

 

شایان ذکر است در حاشیه برگزاری این مسابقات علی دادگر با اهدای دسته گل، سالروز تولد الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان را تبریک گفت.

 

 

دیدگاه‌ها