کد خبر : 1637912 | 29 شهریور 1398 ساعت 23:37 | 180.7K بازدید | 0 دیدگاه

دم بازیکنان باغیرت تیم ملی گرم

شورش کاپیتان معروف: پای قهرمانی رییس نداریم !

بازی های آسیایی میزبان بودیم و رئیس نداریم، جام جهانی میخواهیم برویم و رئیس نداریم!

شورش کاپیتان معروف: پای قهرمانی رییس نداریم !

به گزارش ورزش سه، سعید معروف کمی بعد از پیروزی تیم ملی والیبال در دیدار جنجالی مقابل کره جنوبی پاسخ سئوالات خبرنگاران والیبال حاضر در سالن 12 هزارنفری را داد. معروف مهمترین چهره والیبال و یکی از ستاره های بزرگ ورزش ایران است که کم جنجالی حرف نزده؛بخصوص اگر پای انتقاد وسط باشد. 


او که در جریان دیدار مقابل کره در صحنه درگیری شدید میان بازیکنان نقش میانجی را بازی کرده بود در پایان مسابقه فدراسیون والیبال را با لفظ "بی درو پیکر" توصیف کرد تا نارضایتی خود را از روند موجود نشان بدهد. البته والیبال در حال تغییرات سریع و برگزاری انتخابات تازه است و شاید مصاحبه معروف نشانه ای بر حضور حتمی محمدرضا داورزنی رییس سابق این فدراسیون است که این نسل والیبال در دوران مدیریت او رشد کرده و بالا آمده اند. معروف که با رییس قبلی والیبال و جانشین داورزنی درگیری شدیدی داشت، امیدوار به بازگشت والیبال به شرایطی است که قبل تر رقم خورد و ایران را به مرور تبدیل به قدرت برتر آسیا کرد.


این گفت وگو با اهمیت و نکته دار است و شورش کاپیتان در پای فینال آسیا حتما نکاتی در خود دارد، بخصوص که او مثل همیشه سمت بازیکنهاست، بازیکنهایی که بعد از یک دوره رقابت سخت باید برای سهمیه المپیک بجنگند و حفظ اتحاد و روحیه آنها از اولویتهای ورزش ایران است. 


صحبتهای معروف در مسابقه امروز شامل این نکات بود:

 

 

پیروزی 3-1 مقابل کره در نیمه نهایی


نیمه نهایی و نهایی همیشه سخت است و مهم نیست با چه تیمی بازی می کنیم. شانس هر دو تیم برابر بود. بعد از واگذاری ست اول تجربه کمک کرد تا به بازی برگردیم روز خوبی نبود اما خوشبختانه توانستیم ببریم.

 

فینال، استرالیا یا ژاپن؟


از هم شناخت داریم و در مقابل هر دو تیم شانس پیروزی داریم. در خانه بازی می کنیم و حمایت هواداران را داریم. دوست داریم با استرالیا بازی کنیم و برنده باشیم و قهرمان شویم اما ژاپن هم باشد فرقی نمی‌کند. اگر با 100درصد توان بازی نکنیم به مشکل می خوریم.

 

 

داور کارت قرمز اشتباهی داد


بازیکن کره از زیر تور رد شد و این کار در والیبال غیرقانونی است. داور کارت قرمز را اشتباه داد و چون کارت قرمز را به اشتباه اول به تیم حریف داد کمی وقفه افتاد.

 

فقط به خاطر مردم 


جمع و جور کردن این فدراسیون بی در و پیکر نه کار ما است و نه کار شما؛ بازی های آسیایی میزبان بودیم و رئیس نداریم، جام جهانی میخواهیم برویم و رئیس نداریم، دم کادر فنی و بازیکنان گرم که با غیرت و توان خودشان جلو می روند. سرمان را می اندازیم پایین و فقط بخاطر مردم بازی میکنیم. فدراسیون والیبال هرکی به هرکی است و کسی به فکر نیست، بازیکنان تلاش می‌کنند، اگر بردند و قهرمان شدیم نوش‌جانشان و اگر باختیم فدای سرشان، در جام جهانی هم هر نتیجه ای کسب شود دم بازیکنان گرم. بازیکنان همه تلاش خود را بدون ‌چشم داشت انجام می‌دهند.

 

1436110

دیدگاه‌ها