کد خبر : 1637938 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:24 | 84.7K بازدید | 0 دیدگاه

این درگیری‌ها در فوتبال جالب است، نه والیبال

انتقاد تند کولاکوویچ از درگیری بازیکنان

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: درست نیست که درمورد فدراسیون صحبت کنم، چون من سرمربی هستم.

انتقاد تند کولاکوویچ از درگیری بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار با کره جنوبی که با پیروزی 3 بر یک ایران همراه بود، اظهار داشت: بازی بسیار دراماتیکی بود. در ست آخر حاشیه‌هایی ایجاد شد. بازی سختی بود و ما خوب بازی نکردیم، اما تیم ما انرژی مثبتی داشت.


وی با اشاره به درگیری های ست چهارم افزود: در کل زندگی ندیده بودم بازیکنان زیر تور درگیری فیزیکی پیدا کنند. شاید در بوکس و فوتبال و دیگر رشته این اتفاق جالب باشد، اما در والیبال اصلا جالب نبست و من خیلی ناراحتم. رفتار برخی بازیکنان ما ناراحت کننده و مایوس کننده بود. ما بازیکنان باهوشی داریم که خشن نیستند و به همین دلیل والیبال را انتخاب کردند.


سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: درمورد کره نظری ندارم. با توجه به اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد، باید بگویم با وجود پیروزی این بازی برایم مثل شکست بود. منتظر هستیم تا ببینیم چه تیمی حریف ما خواهد بود.


کولاکوویچ درباره شرایط فدراسیون والیبال گفت: درست نیست که درمورد فدراسیون صحبت کنم، چون من سرمربی هستم. بازیکنان قطعاً بهتر شرایط را درک می‌کنند. شرایط  کاری من خوب است و خواسته هایم را به خوش خبر می گویم و وی فراهم می‌کند. می‌دانم انتخابات در پیش است، اما تا جایی که به من مربوط می‌شود باید بگویم شرایط من و دستیارانم خوب است.

دیدگاه‌ها