کد خبر : 1637945 | 29 شهریور 1398 ساعت 19:40 | 73.4K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی صدای کولاکوویچ هم درآمد

جنجال بزرگ زیر تور آزادی(عکس)

بازیکنان ایران و کره جنوبی در ست چهارم دیدار نیمه نهایی درگیری شدیدی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ایران و کره جنوبی بارها در سال های اخیر در رقابت های آسیایی به مصاف هم رفتند، این بار یک اتفاق در ست چهارم باعث به وجود آمدن یک جنجال بزرگ شد. 


میلاد عبادی‌پور در اواخر ست چهارم توانست نبرد روی تور را از بازیکن کره‌ای ببرد و نگاه طعنه‌آمیز او به بازیکن حریف که زمین خورده بود، واکنش کره‌ای‌ها را در پی داشت. 


لیبروی کره وارد زمین ایران شد و به عبادی‌پور اعتراض کرد؛ اتفاقی که این بار با واکنش ایرانی‌ها همراه بود. عبادی‌پور وارد این درگیری شد و سایر ملی‌پوشان هم در حمایت از او به سمت کره‌ای‌ها هجوم بردند. جنجال زیر تور حسابی اوج گرفت؛ تا جایی مربیان و بازیکنان ذخیره هم وارد زمین شدند تا به این اتفاقات پایان دهند.


این ماجرا که باعث توقف طولانی در بازی شد، بعد از دقایقی با ورود ناظر مسابقه وارد فاز جدیدی شد. داور به میلاد عبادی پور یک کارت قرمز نشان داد تا یک امتیاز به حساب کره واریز شود. 


سعید معروف هم دائما با داور و ناظر مسابقه صحبت می کرد. ناظر بازی از دوربین های مختلف سعی می کرد صحنه را بازبینی کند و تصمیم لازم را بگیرد.


در نهایت بعد از چند دقیقه بازی از سر گرفته شد و ایران توانست از جوی که درسالن به سودش به وجود آمده بود، استفاده کند و برنده بازی شود. 


البته ایگور کولاکوویچ در کنار زمین حسابی عصبانی به نظر می‌رسید و حتی از بازیکنان خودش هم ناراحت بود که وارد این درگیری شدند. سرمربی ایران در پایان هم خیلی تند درباره این درگیری‌ها صحبت کرد و به انتقاد از برخی بازیکنان پرداخت. 
عکس ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها